MRLINDELL
Hej!
Tänk vad lite biljetter det är i omlopp till trädgårdsmässorna, inte ens leverantörerna har biljetter. Vad händer?
stina
Jag har faktiskt fått tag i en till Älvsjömässan - men jag vet inte vem som står bakom - får den av en väninna...

/Stina
kerstin z5-6
är ni inte med i något trädgårdssällskap ? de har ju rabattbiljetter som medföljer tidningen ?
kristerh
Jag har oxå fått tag i 1 fribiljett, annars finns det ju rabattkupong i bla Allt om Trädgård, och de som har clubmetro kort betalar 100:-
krister
Caprice
STA-medlemmar har 50:- i rabatt... smile.gif
yenny
och är man med i svenska hoya sällskapet får man gå in för 80 i stället för 130 kr
Betty
CITAT (yenny @ 23-03-2006, 23:02)
och är man med i svenska hoya sällskapet får man gå in för 80 i stället för 130 kr

Samma pris, 80:- gäller även för Riksförbundet Svensk Trädgård och för STA. smile.gif
Rossi
Har för mig att vi fick med en rabattkupong i trädgårdssällskapets tidning. Så är det någon som vill ha den så ...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon