Full version: Tvätta underkläder
Sidor: 1, 2, 3
stina
Vet ni om att man inte ska tvätta vita underkläder i tvättmedel för vittvätt utan i tvättmedel för kulörtvätt. Vita underkläder är färgade vita och blir grådaskiga av blekmedlet i vittättmedlet. Jag har sedan ett tag skippat vittvättmedlet helt och mitt råd funkar, underkläderna behålls kritvita! rolleyes.gif

/Stina
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (stina @ 03-04-2006, 09:02)
Vet ni om att man inte ska tvätta vita underkläder i tvättmedel för vittvätt utan i tvättmedel för kulörtvätt. Vita underkläder är färgade vita och blir grådaskiga av blekmedlet i vittättmedlet. Jag har sedan ett tag skippat vittvättmedlet helt och mitt råd funkar, underkläderna behålls kritvita! rolleyes.gif

/Stina

Jag tvättar också allt i tvättmedel för kulörttvätt.

Man har ju knappast någon vittvätt längre

Edelweiss
Leia
CITAT (stina @ 03-04-2006, 10:02)
Vet ni om att man inte ska tvätta vita underkläder i tvättmedel för vittvätt utan i tvättmedel för kulörtvätt. Vita underkläder är färgade vita och blir grådaskiga av blekmedlet i vittättmedlet. Jag har sedan ett tag skippat vittvättmedlet helt och mitt råd funkar, underkläderna behålls kritvita! rolleyes.gif

/Stina

Ja jag läste det för bara ett par veckor sedan. Men snål som jag är använder jag upp det tvättmedel jag redan köpt. Vill tillägga att det gäller dock inte om det är 100% bomull utan kläder med helt eller delvis syntet i.
stina
CITAT (Leia @ 03-04-2006, 10:14)
CITAT (stina @ 03-04-2006, 10:02)
Vet ni om att man inte ska tvätta vita underkläder i tvättmedel för vittvätt utan i tvättmedel för kulörtvätt. Vita underkläder är färgade vita och blir grådaskiga av blekmedlet i vittättmedlet. Jag har sedan ett tag skippat vittvättmedlet helt och mitt råd funkar, underkläderna behålls kritvita!  :rolleyes:

/Stina

Ja jag läste det för bara ett par veckor sedan. Men snål som jag är använder jag upp det tvättmedel jag redan köpt. Vill tillägga att det gäller dock inte om det är 100% bomull utan kläder med helt eller delvis syntet i.

Är inte bomullsunderkläderna blekta? Jag har nog nästan inga underkläder i 100% bomull.
Rossi
Tänk på att det är bättre för underlivet med 100% bomullsunderkläder. Och ett skonsamt tvättmedel/sköljmedel.

Sen har väl de flesta av oss lite finare/raffigare underkläder också som kanske inte är i bomull smile.gif
Leia
CITAT (stina @ 03-04-2006, 10:17)
CITAT (Leia @ 03-04-2006, 10:14)
CITAT (stina @ 03-04-2006, 10:02)
Vet ni om att man inte ska tvätta vita underkläder i tvättmedel för vittvätt utan i tvättmedel för kulörtvätt. Vita underkläder är färgade vita och blir grådaskiga av blekmedlet i vittättmedlet. Jag har sedan ett tag skippat vittvättmedlet helt och mitt råd funkar, underkläderna behålls kritvita!  rolleyes.gif

/Stina

Ja jag läste det för bara ett par veckor sedan. Men snål som jag är använder jag upp det tvättmedel jag redan köpt. Vill tillägga att det gäller dock inte om det är 100% bomull utan kläder med helt eller delvis syntet i.

Är inte bomullsunderkläderna blekta? Jag har nog nästan inga underkläder i 100% bomull.

Jo de i 100% bomull är blekta och därför kan du då använda tvättmedel med blekmedel. De kläder med syntet i är egentligen gråa och färgas vita, då ska du inte använda tvättmedel med blekmedel för då blir de grå igen.
Jag var kanske lite otydlig där, hoppas det blev bättre nu! smile.gif
stina
CITAT (Leia @ 03-04-2006, 10:26)
CITAT (stina @ 03-04-2006, 10:17)
CITAT (Leia @ 03-04-2006, 10:14)
CITAT (stina @ 03-04-2006, 10:02)
Vet ni om att man inte ska tvätta vita underkläder i tvättmedel för vittvätt utan i tvättmedel för kulörtvätt. Vita underkläder är färgade vita och blir grådaskiga av blekmedlet i vittättmedlet. Jag har sedan ett tag skippat vittvättmedlet helt och mitt råd funkar, underkläderna behålls kritvita!  rolleyes.gif

/Stina

Ja jag läste det för bara ett par veckor sedan. Men snål som jag är använder jag upp det tvättmedel jag redan köpt. Vill tillägga att det gäller dock inte om det är 100% bomull utan kläder med helt eller delvis syntet i.

Är inte bomullsunderkläderna blekta? Jag har nog nästan inga underkläder i 100% bomull.

Jo de i 100% bomull är blekta och därför kan du då använda tvättmedel med blekmedel. De kläder med syntet i är egentligen gråa och färgas vita, då ska du inte använda tvättmedel med blekmedel för då blir de grå igen.
Jag var kanske lite otydlig där, hoppas det blev bättre nu! smile.gif

Jag skrev fel - menade färgade istället för blekta.

Jag tycker bomullsunderkläder är för tjocka....
Rossi
CITAT (stina @ 03-04-2006, 09:33)
Jag tycker bomullsunderkläder är för tjocka....

Det finns olika sorter. Jag har precis köpt ett par nya Sverigetrosor - gula med blå kronor. Det är hipstertrosor i bomull och de är helt klart fräcka! smile.gif
stina
Ja Hipsters är tufft! rolleyes.gif Själv gillar jag Sloggis tunna hipsters. Dom som säljs i små pappersförpackningar. Jag vill inte ha någon fåll i överkant.
Rossi
CITAT (stina @ 03-04-2006, 09:41)
Ja Hipsters är tufft! rolleyes.gif Själv gillar jag Sloggis tunna hipsters. Dom som säljs i små pappersförpackningar. Jag vill inte ha någon fåll i överkant.

Har du testat Sloggis stringtrosor? De är jättehärliga! Mycket mjukare och mer följsamma än vissa andra. (Fast det är ju inte bomull förstås! laugh.gif )
stina
CITAT (Rossi @ 03-04-2006, 10:42)
CITAT (stina @ 03-04-2006, 09:41)
Ja Hipsters är tufft!  :rolleyes:  Själv gillar jag Sloggis tunna hipsters. Dom som säljs i små pappersförpackningar. Jag vill inte ha någon fåll i överkant.

Har du testat Sloggis stringtrosor? De är jättehärliga! Mycket mjukare och mer följsamma än vissa andra. (Fast det är ju inte bomull förstås! laugh.gif )

Ja men det är ju definitivt inte deras hipsters heller! tongue.gif
Rossi
CITAT (stina @ 03-04-2006, 09:48)
CITAT (Rossi @ 03-04-2006, 10:42)
CITAT (stina @ 03-04-2006, 09:41)
Ja Hipsters är tufft!  rolleyes.gif  Själv gillar jag Sloggis tunna hipsters. Dom som säljs i små pappersförpackningar. Jag vill inte ha någon fåll i överkant.

Har du testat Sloggis stringtrosor? De är jättehärliga! Mycket mjukare och mer följsamma än vissa andra. (Fast det är ju inte bomull förstås! laugh.gif )

Ja men det är ju definitivt inte deras hipsters heller! tongue.gif

Nä, det har du rätt i!

Jag var tvungen att tänja lite på linningen nu för att se vad jag hade på mig under idag! laugh.gif tongue.gif Jag var så trött imorse så jag bara öppnade lådan och tog ett par. smile.gif
Leia
Jag saknar sloggis "sport string". Faktiskt 100% bomull, men ändå tunna, håller färg och form hur bra som helst och jag har haft mina i flera år utan att de blivit "fula". Tyvärr har de slutat med dem. De var väll för bra, så då tjänar de inga pengar på att folk måste köpa nya....
stina
Så är det ofta med allt som är bra. Dom är liksom FÖR bra för att det ska bli ekonomi... Ska man ha string MÅSTE dom vara tunna, för annars känns det som om man går omkring och har glömt toalettpapper mellan skinkorna! ohmy.gif tongue.gif
Rossi
CITAT (stina @ 03-04-2006, 10:02)
Så är det ofta med allt som är bra. Dom är liksom FÖR bra för att det ska bli ekonomi... Ska man ha string MÅSTE dom vara tunna, för annars känns det som om man går omkring och har glömt toalettpapper mellan skinkorna! ohmy.gif tongue.gif

Håller med dig och det funkar jättebra med Sloggis! Jag kan tycka att halvstring också är rätt skönt att ha på sig.
Leia
CITAT (stina @ 03-04-2006, 11:02)
Ska man ha string MÅSTE dom vara tunna, för annars känns det som om man går omkring och har glömt toalettpapper mellan skinkorna! ohmy.gif tongue.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
netaave
Fick lära mig på BH-skolan häromveckan att man inte ska ha sköljmedel till underkläder med spantax eller liknande matriel i. Att en BH håller upp till 8 år om den tvättas för hand utan sköljmedel.
Av de trosor dom hade visning på, fanns ju en del set, så hade alla frotté eller bomull i grenen, sen kan matrielet vara nästan vad som helst.
Rossi
CITAT (netaave @ 03-04-2006, 10:11)
Att en BH håller upp till 8 år om den tvättas för hand utan sköljmedel.

Fast jag vill nog inte ha en BH i 8 år .... Den måste se himla omodern ut vid det laget... sad.gif

Jag tycker att det är kul med underkläder och vill gärna byta ofta och ha mycket av varje.
Magdis
Underkläder är ju helt klart nåt som man gärna köper nytt ofta. Jag kan kasta för att det ser ofräscht och urtvättat ut fast det är helt. Men stringtrosor......uuusch! sad.gif Ha en liten tråd sittandes i arslet...nej tack! Det ska vara rejäla doningar biggrin.gif. Boxertrosor är bäst.
Leia
Det är en vanesak. Jag har lite problem med vanliga trosor, alltså typ tai eller vad de kallas för. För om dom åker in där de inte ska vara då kan man snacka om dasspapper i häcken!
Boxer är däremot ok för de sitter ju kvar där de ska. Använde alltid det förut när jag red (på hästar tongue.gif )
Rossi
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 03-04-2006, 10:21)
Men stringtrosor......uuusch! sad.gif Ha en liten tråd sittandes i arslet...nej tack!

Men du ska ju inte peta in dem ända dit! laugh.gif biggrin.gif Jag tycker att det är värre med trosor som liksom av sig själva dras mot mitten och sitter i en klump där och så ska man gå och dra ut dem hela tiden. Då är det bättre med string tycker jag. Men det är nog så att antingen tycker man om det eller så gör man inte.

Jag varierar mig väldigt när det gäller trosor. Jag har många trosor och det finns både string, tanga, hipster, boxor och thai. Det enda jag inte har är midi och maxi! laugh.gif
Leia
Eller är det tanga dom heter? Dom som drar sig in där de inte ska vara?
Rossi
CITAT (Leia @ 03-04-2006, 10:28)
Eller är det tanga dom heter? Dom som drar sig in där de inte ska vara?

Nej, det är nog thai. Jag upplever samma sak.
Magdis
CITAT (Rossi @ 03-04-2006, 10:26)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 03-04-2006, 10:21)
Men stringtrosor......uuusch!  :( Ha en liten tråd sittandes i arslet...nej tack!

Men du ska ju inte peta in dem ända dit! laugh.gif biggrin.gif Jag tycker att det är värre med trosor som liksom av sig själva dras mot mitten och sitter i en klump där och så ska man gå och dra ut dem hela tiden.

Det är ju ändå där de hamnar! Det är väl lixom det som är meningen också. Jag avskyr också såna trosor som åker in mellan skinkorna och därför använder jag inte t.ex. thaitrosor. Jag tycker det finns väldigt fina och sexiga trosor som innehåller betydligt mer tyg än de som vanligen anses "raffiga". Rumpan brukar oftast inte se så fin ut i stringtrosor tycker jag...det blir ju jätteröven Rupert lixom! biggrin.gif
Leia
Men Magdis, så mycket som du tränar borde du ha en jättefin rumpa!
Rossi
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 03-04-2006, 10:32)
CITAT (Rossi @ 03-04-2006, 10:26)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 03-04-2006, 10:21)
Men stringtrosor......uuusch!  sad.gif Ha en liten tråd sittandes i arslet...nej tack!

Men du ska ju inte peta in dem ända dit! laugh.gif biggrin.gif Jag tycker att det är värre med trosor som liksom av sig själva dras mot mitten och sitter i en klump där och så ska man gå och dra ut dem hela tiden.

Det är ju ändå där de hamnar!

Oj, vilken diskussion detta blev! laugh.gif smile.gif

Ja, mellan skinkorna hamnar de förvisso men inte ända UPP i ..... smile.gif

Men så kan det kännas Magdis med vissa stringtrosor men om det är BRA stringtrosor (som Sloggis då som jag använder) så märker du inte av dem överhuvudtaget. Faktiskt känns det bara skönt att känna kjoltyget eller byxtyget mot de bara skinkorna.

Snyggt? Nja, där håller jag med dig. Det finns inte så många som passar i dem egentligen. Jag kan också tycka att boxer eller halvstring är mycket läckrare att titta på men om vi frågar karlar så undrar jag om de ändå inte vurmar för string på oss kvinnor. (Men det kan man ju strunta i! ) smile.gif
Leia
Min sambo föredrar string eller halvstring gärna med "lull lull" som han kallar det. Jag trivs bättre utan "lull lull", så han får nöja sig med stringen, man kan ju inte få allt här i världen! tongue.gif

Det går att diskutera om det mesta! biggrin.gif
Leia
Nej nu SKA jag åka och träna, så att rumpan ser fin ut med stringen! laugh.gif
Magdis
CITAT (Rossi @ 03-04-2006, 10:36)
Jag kan också tycka att boxer eller halvstring är mycket läckrare att titta på men om vi frågar karlar så undrar jag om de ändå inte vurmar för string på oss kvinnor. (Men det kan man ju strunta i! )  :)

Jag har faktiskt aldrig stött på en karl som tycker det är snyggt med string, men visst finns de säkert. Min man tycker inte det är snyggt som tur är. Fast till vissa kläder kanske man måste ha string, det är ju inte så snyggt med en jättetjock troskant under en slimmad klänning t.ex. Men det är ju inte heller något jag vanligtvis har på mig.

Edit: och i så fall kanske jag hellre skulle skippa trosorna helt o hållet! tongue.gif
Rossi
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 03-04-2006, 11:02)
Jag har faktiskt aldrig stött på en karl som tycker det är snyggt med string, men visst finns de säkert.

Hm, inte? Det har jag. smile.gif Jag tycker att de blir helt vilda! laugh.gif

Jag tycker också att det är snyggt med lull-lull. Det blir mycket mer kvinnligt då. Halvstring med lull-lull är bäst. Då känner man sig inte så exponerad.

Sån tur att smaken är som baken! laugh.gif biggrin.gif tongue.gif
Rossi
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 03-04-2006, 11:02)
och i så fall kanske jag hellre skulle skippa trosorna helt o hållet! tongue.gif

Ja, det är nog en av många fantasier om kvinnor som män har! Undrar om det var Sharon Stone i Basic Instinct som satte fart på den trenden.

Har ni förresten sett att Sharon Stone är med i uppföljaren till Basic Instinct som går på bio nu? Kanske något att gå och titta på!
Betty
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 03-04-2006, 11:32)
Jag tycker det finns väldigt fina och sexiga trosor som innehåller betydligt mer tyg än de som vanligen anses "raffiga". Rumpan brukar oftast inte se så fin ut i stringtrosor tycker jag...det blir ju jätteröven Rupert lixom!  :D

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Kan bara skratta och instämma!
Rossi
Du, Magdis! Vi ska kanske starta en ny tråd och kalender där vi poserar i underkläder BAKIFRÅN .... laugh.gif Miss String, Miss Thai, Miss Boxer o.s.v. o.s.v. Birgitta P har ju redan exponerat sin ändalykt i den förra tråden! laugh.gif
Gossen Ruda
Här sitter jag och läser och dreglar. rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif

Jojo, allt kan diskuteras. Jag har inga problem i sammanhanget, tvättar alltid med blekmedel i 85-90 grader. Kör stenhårt med vitt bomull. Men jag undrar lite över ursprungsfrågan. Det är väl frågan om olika syntetplagg och dom brukar väl inte tvättas i för höga temperaturer, tål det inte, och blekmedlet börjar väl inte fungera förrän vid 70-80 grader?
Magdis
CITAT (Rossi @ 03-04-2006, 11:20)
Du, Magdis! Vi ska kanske starta en ny tråd och kalender där vi poserar i underkläder BAKIFRÅN .... laugh.gif Miss String, Miss Thai, Miss Boxer o.s.v. o.s.v. Birgitta P har ju redan exponerat sin ändalykt i den förra tråden! laugh.gif

hihi...ja det skulle säkert bli uppskattat, tror du inte det? laugh.gif Jag har ju redan en bild på min rumpa i ett par boxertrosor som jag tog vid nåt tillfälle i höstas...det måste ju ha varit i den roliga sommartråden. Då får du vara Miss String! biggrin.gif
Rossi
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 03-04-2006, 11:26)
CITAT (Rossi @ 03-04-2006, 11:20)
Du, Magdis! Vi ska kanske starta en ny tråd och kalender där vi poserar i underkläder BAKIFRÅN ....  :lol:  Miss String, Miss Thai, Miss Boxer o.s.v. o.s.v. Birgitta P har ju redan exponerat sin ändalykt i den förra tråden!  :lol:

hihi...ja det skulle säkert bli uppskattat, tror du inte det? laugh.gif Jag har ju redan en bild på min rumpa i ett par boxertrosor som jag tog vid nåt tillfälle i höstas...det måste ju ha varit i den roliga sommartråden. Då får du vara Miss String! biggrin.gif

Jag har ju visat foto på mig framifrån i ett par halvstring! laugh.gif

Nej, Miss String hade jag nog inte känt mig helt bekväm med! laugh.gif Det är bara min man som blir "drabbad" av det! tongue.gif
Biggan_
CITAT (Rossi @ 03-04-2006, 12:20)
Du, Magdis! Vi ska kanske starta en ny tråd och kalender där vi poserar i underkläder BAKIFRÅN .... laugh.gif Miss String, Miss Thai, Miss Boxer o.s.v. o.s.v. Birgitta P har ju redan exponerat sin ändalykt i den förra tråden! laugh.gif

Ja, jag tillhör pionjärerna ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
...och där gick väl gränsen, jag menar string i den posen är väl bara för mycket unsure.gif unsure.gif unsure.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Rossi
CITAT (Birgitta P @ 03-04-2006, 11:32)
...och där gick väl gränsen, jag menar string i den posen är väl bara för mycket unsure.gif unsure.gif unsure.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

laugh.gif tongue.gif laugh.gif Ja, i den posen så hade vi inte sett att du hade några trosor på överhuvudtaget! laugh.gif biggrin.gif ohmy.gif tongue.gif
Magdis
CITAT (Rossi @ 03-04-2006, 11:29)
Jag har ju visat foto på mig framifrån i ett par halvstring! laugh.gif

Nej, Miss String hade jag nog inte känt mig helt bekväm med! laugh.gif Det är bara min man som blir "drabbad" av det! tongue.gif

Den måste jag ha missat! Håller med om att visa sig i string bakifrån vore nog liiiiite väl mycket, det är ju som att vara naken i princip! laugh.gif
Rossi
Ah, du är för rolig Birgitta! Jag har ju sett de bilderna på dig förut men jag var ju bara tvungen att gå in och titta igen och först nu så ser jag att det är en kamera du har mellan benen! laugh.gif biggrin.gif tongue.gif laugh.gif Hoppas att inte grannarna såg dig! laugh.gif tongue.gif
Biggan_
CITAT (Rossi @ 03-04-2006, 12:33)
CITAT (Birgitta P @ 03-04-2006, 11:32)
...och där gick väl gränsen, jag menar string i den posen är väl bara för mycket  :unsure:  :unsure:  :unsure:  :lol:  :lol:  :lol:

laugh.gif tongue.gif laugh.gif Ja, i den posen så hade vi inte sett att du hade några trosor på överhuvudtaget! laugh.gif biggrin.gif ohmy.gif tongue.gif

Då hade man fått skylla på att man börjar bli senil ohmy.gif laugh.gif laugh.gif biggrin.gif
Rossi
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 03-04-2006, 11:34)
CITAT (Rossi @ 03-04-2006, 11:29)
Jag har ju visat foto på mig framifrån i ett par halvstring!  :lol:

Nej, Miss String hade jag nog inte känt mig helt bekväm med!  :lol:  Det är bara min man som blir "drabbad" av det!  :P

Den måste jag ha missat! Håller med om att visa sig i string bakifrån vore nog liiiiite väl mycket, det är ju som att vara naken i princip! laugh.gif

Ah, du vet den bilden där jag visar magen och så har jag ett par randiga rosa trosor med lite lull-lull på kanterna.
Magdis
CITAT (Rossi @ 03-04-2006, 11:35)
Ah, du vet den bilden där jag visar magen och så har jag ett par randiga rosa trosor med lite lull-lull på kanterna.

Jaha du menar den! De var jättefina framifrån, trodde faktiskt inte att det var string. smile.gif
Rossi
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 03-04-2006, 11:36)
CITAT (Rossi @ 03-04-2006, 11:35)
Ah, du vet den bilden där jag visar magen och så har jag ett par randiga rosa trosor med lite lull-lull på kanterna.

Jaha du menar den! De var jättefina framifrån, trodde faktiskt inte att det var string. smile.gif

De är lite halvstring så jag visar bara hälften av ändalykten! laugh.gif Jag har haft en matchande BH till men den har gått sönder (bygeln levde sitt eget liv och spretade hit och dit till slut).

Men jag har faktiskt ett par riktiga string i samma tyg.
Virgo
Mycket snack o lite verkstad! sleep.gif
Upp till bevis o ladda upp bilder istället blink.gif
tongue.gif tongue.gif
Rossi
CITAT (Virgo @ 03-04-2006, 11:58)
Mycket snack o lite verkstad! sleep.gif
Upp till bevis o ladda upp bilder istället blink.gif
tongue.gif tongue.gif

Anar jag en karl bakom signaturen? smile.gif
Dessutom en karl som var intresserad av att gå in och läsa en tråd med rubriken Tvätta underkläder. Imponerande!
laugh.gif
Biggan_
Och som av en händelse var detta i dagens tidning Så blir du snyggast under
stina
CITAT (Gossen Ruda @ 03-04-2006, 12:26)
Här sitter jag och läser och dreglar. rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif

Jojo, allt kan diskuteras. Jag har inga problem i sammanhanget, tvättar alltid med blekmedel i 85-90 grader. Kör stenhårt med vitt bomull. Men jag undrar lite över ursprungsfrågan. Det är väl frågan om olika syntetplagg och dom brukar väl inte tvättas i för höga temperaturer, tål det inte, och blekmedlet börjar väl inte fungera förrän vid 70-80 grader?

Absolut att det gör det! Tvätta du dina syntettrosor tongue.gif i 40 grader med vittvättmedel får du se!!!!
Hannele
CITAT (stina @ 03-04-2006, 09:02)
Vet ni om att man inte ska tvätta vita underkläder i tvättmedel för vittvätt utan i tvättmedel för kulörtvätt.

Det står ju sån där överstryken trekant i många underkläder, vilket betyder ej blekning.
stina
CITAT (Rossi @ 03-04-2006, 11:26)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 03-04-2006, 10:21)
Men stringtrosor......uuusch!  :( Ha en liten tråd sittandes i arslet...nej tack!

Men du ska ju inte peta in dem ända dit! laugh.gif biggrin.gif Jag tycker att det är värre med trosor som liksom av sig själva dras mot mitten och sitter i en klump där och så ska man gå och dra ut dem hela tiden. Då är det bättre med string tycker jag. Men det är nog så att antingen tycker man om det eller så gör man inte.

Jag varierar mig väldigt när det gäller trosor. Jag har många trosor och det finns både string, tanga, hipster, boxor och thai. Det enda jag inte har är midi och maxi! laugh.gif

Jag varierar mej också väldans. Fast dom måste vara tunna och slinkiga för att jag ska gilla dom. Och vad ska man ha under ett par tunna vita sommarbrallor om man inte ska ha string??? Nada eller?

Spetsar vill jag ha. Igår var jag inne i Gallerian i Stockholm och höll på att svimma när jag kom in i HM's underklädesaffär där! Jösses vilket utbud! Jag gick omkring och klämde och kände i evigheter och kom ut med en cremefärgad bh med massor av spets + två par slinkiga trosor i hipstersmodell till. Dregel åt den affären säger jag bara!!!! tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon