Full version: Ahhhh!
Ciczi
Hej

Jobbar extra som intervjuare och träffar personer för intervjuer ansikte-mot ansikte. Hade bokat en intervju idag men vederbörande dök inte upp. JAg lämnade mitt mobilnummer så att vederbörande kunde kontakta mig ifall det blev problem men inte ens det iddes intervjupersonen göra.

Folk tackar ja till intervjuer och sedan skiter de i att komma till avtalad tid och plats. De tänker inte på att detta är mitt jobb och det gör mig så trött.... mad.gif

Ciczi
Betty
Förstår din frustration men tänk om det har hänt något så att vederbörande inte har kunnat ringa och boka om, t.ex. akut sjukdom, olycka m.m. Jag brukar försöka att inte i första hand tro det värsta om folk som inte håller en överrenskommen tid men som sagt jag förstår dig... finns inget surare än att behöva sitta och vänta förgäves. sad.gif
Ciczi
Jo fast det är inte så ofta folk råkar ut för saker som gör att de inte kan höra av sig.

Ciczi
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon