Sidor: 1, 2, 3
stina
.... jag är lite nyfiken på varför man gör det? Ser att det är många som valt det, men varför gör man det.

Undrar Stina
Hannele
Dom kan ju inte svara.. tongue.gif biggrin.gif
stina
Jamen man ser ju när dom svarar på annat men inte finns med i listan att dom är anonyma så det är väl ingen hemlighet vilka som brukar göra så! tongue.gif
*Felix matte*
CITAT (Hannele @ 07-04-2006, 19:58)
Dom kan ju inte svara.. tongue.gif biggrin.gif

Vilka dom unsure.gif ... jag såg inte dej heller i listan bland inloggade laugh.gif
stina
Nej det är som sagt ingen hemlighet så jag trodde inte det var någon känslig fråga! rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (stina @ 07-04-2006, 20:01)
Nej det är som sagt ingen hemlighet så jag trodde inte det var någon känslig fråga! rolleyes.gif

Inte alls känslig fråga för mej iaf smile.gif Jag bara gör så biggrin.gif
stina
Ja jag har ju inte med det att göra egentligen, jag var bara nyfis....
Hannele
CITAT (Felix matte @ 07-04-2006, 19:00)
Vilka dom unsure.gif ... jag såg inte dej heller i listan bland inloggade laugh.gif

Inte fanns du heller där... unsure.gif

Nu ska vi ha lite vin & ost, kommer inte att synas. sleep.gif
AnitaO
Mest för att jag ibland kan vara inloggad ganska länge utan att vara aktiv.
Kan vara ute i trädgården, på prommis med hundarna, på affären ... eller tja ....
Har jag väl loggat in en gång under dagen, så loggar jag inte ur förrän jag går och lägger mig.

Så då kan det se lite konstigt/missvisande ut om jag finns med på listan över "aktiva medlemmar".

Inte av nåt annat skäl för min del i alla fall.
Ophelia
CITAT (stina @ 07-04-2006, 18:51)
.... jag är lite nyfiken på varför man gör det? Ser att det är många som valt det, men varför gör man det.

Undrar Stina

För att jag har glömt att tagit bort det smile.gif

Vilket jag gjorde nu. Kan bara svara för mig själv. Ibland kan det ju vara skönt att vara lite anonym, eller hur?
Berith
CITAT (AnitaGg @ 07-04-2006, 20:21)
Mest för att jag ibland kan vara inloggad ganska länge utan att vara aktiv.
Kan vara ute i trädgården, på prommis med hundarna, på affären ... eller tja ....
Har jag väl loggat in en gång under dagen, så loggar jag inte ur förrän jag går och lägger mig.

Så då kan det se lite konstigt/missvisande ut om jag finns med på listan över "aktiva medlemmar".

Inte av nåt annat skäl för min del i alla fall.

Om du inte gör nåt på 15 minuter så ramlar du ju ur listan iaf, spelar ingen roll var du befinner dej. sleep.gif

Loggar aldrig in, loggar aldrig ur. rolleyes.gif
Lady Hamilton
CITAT (AnitaGg @ 07-04-2006, 20:21)
Mest för att jag ibland kan vara inloggad ganska länge utan att vara aktiv...........Så då kan det se lite konstigt/missvisande ut om jag finns med på listan över "aktiva medlemmar"...........

smile.gif I så fall är det "onödigt" i o med att du inte "gjort något aktivt" (här på Odla wub.gif ) på 15 min "försvinner" du från listan
AnitaO
CITAT (Hamilton @ 07-04-2006, 20:40)
CITAT (AnitaGg @ 07-04-2006, 20:21)
Mest för att jag ibland kan vara inloggad ganska länge utan att vara aktiv...........Så då kan det se lite konstigt/missvisande ut om jag finns med på listan över "aktiva medlemmar"...........

smile.gif I så fall är det "onödigt" i o med att du inte "gjort något aktivt" (här på Odla wub.gif ) på 15 min "försvinner" du från listan

Aha ... det visste jag inte.
Snöflinga
Nu har jag missat nå't som vanligt, loggar aldrig in, jag bara finns här wub.gif Har inget att dölja så jag blink.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Jag gör det för att går man till statistik och klickar på visa listan kan vem som helst se vilket inlägg man läser + vilka man håller på och svarar på och den funktionen har jag aldrig gillat (är man anonym dyker man inte upp där) + ibland när jag testat vara inloggad får jag bara en massa frågor till min PM som kunde ställts i forumet istället.
Eva i Skåne
CITAT (Åsa @ mälardalen zon 2,07-04-2006, 20:33)
Jag gör det för att går man till statistik och klickar på visa listan kan vem som helst se vilket inlägg man läser + vilka man håller på och svarar på och den funktionen har jag aldrig gillat (är man anonym dyker man inte upp där) + ibland när jag testat vara inloggad får jag bara en massa frågor till min PM som kunde ställts i forumet istället.

Så mycket ser man inte i listan. Inte jag iaf. unsure.gif
Är i avdelningen......, Skickar ett inlägg i avdelning....... Använder sin personliga brevlåda..... och liknande

men inte står det vilket inlägg man läser eller vem man skriver PM till.


wink.gif
Reserv
Jag gör det mest för att det uppenbarligen stör vissa bara genom att se mitt nick, på så sätt så kan några få behålla sitt goda humör lite längre rolleyes.gif Sen va´juh inte Åsa's förklaring heller så dum rolleyes.gif
Reserv
CITAT (Eva i Skåne @ 07-04-2006, 21:36)
CITAT (Åsa @ mälardalen zon 2,07-04-2006, 20:33)
Jag gör det för att går man till statistik och klickar på visa listan kan vem som  helst se vilket inlägg man läser + vilka man  håller på och svarar på och den funktionen har jag aldrig gillat (är man anonym dyker man inte upp där) + ibland när jag testat vara inloggad får jag bara en massa frågor till min PM som kunde ställts i forumet istället.

Så mycket ser man inte i listan. Inte jag iaf. unsure.gif
Är i avdelningen......, Skickar ett inlägg i avdelning....... Använder sin personliga brevlåda..... och liknande

men inte står det vilket inlägg man läser eller vem man skriver PM till.


wink.gif

Klicka på där det står vart alla är så får du veta mer rolleyes.gif
Åsa, mälardalen zon 2
CITAT (Eva i Skåne @ 07-04-2006, 20:36)
CITAT (Åsa @ mälardalen zon 2,07-04-2006, 20:33)
Jag gör det för att går man till statistik och klickar på visa listan kan vem som  helst se vilket inlägg man läser + vilka man  håller på och svarar på och den funktionen har jag aldrig gillat (är man anonym dyker man inte upp där) + ibland när jag testat vara inloggad får jag bara en massa frågor till min PM som kunde ställts i forumet istället.

Så mycket ser man inte i listan. Inte jag iaf. unsure.gif
Är i avdelningen......, Skickar ett inlägg i avdelning....... Använder sin personliga brevlåda..... och liknande

men inte står det vilket inlägg man läser eller vem man skriver PM till.


wink.gif

Jodå om du klickar på "hela listan" och sedan klickar på det understrukna ordet ex. Eva i Skåne läser ett inlägg i småprat så kommer man till de inlägget som just du läser. (PM kan man dock inte se här men när folk ser att jag är inloggad kommer många frågor till mig istället för till forumet, speciellt från folk som inte brukar skriva i forumet utan mera läser och sedan tycker det är mer bekvämt att skicka till en person som de ser svarar ofta istället för till forumet så alla kan läsa)
Snöflinga
blink.gif Får bara trevliga PM, livet innehåller så mycket mer än att gå in och kolla vem som håller med vem... inte viktigt för mig i alla fall sleep.gif
Eva i Skåne
OJ, då har jag också lärt mig nåt nytt idag. biggrin.gif

Men menar ni att man även kan vem jag t ex skriver PM till? Inte för att jag bryr mig om någon är nyfiken, men där tycker jag liksom ändå gränsen går för det som kan vara lite privat. blink.gif
Tänker mest på hemliga romanser och sånt
biggrin.gif rolleyes.gif wub.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Nejdå man kan inte se vem man skickar PM till, det funkar bara att kolla vad man gör i de olika forumavdelningarna.
AnitaO
CITAT (Eva i Skåne @ 07-04-2006, 21:46)
OJ, då har jag också lärt mig nåt nytt idag. biggrin.gif

Men menar ni att man även kan vem jag t ex skriver PM till? Inte för att jag bryr mig om någon är nyfiken, men där tycker jag liksom ändå gränsen går för det som kan vara lite privat. blink.gif
Tänker mest på hemliga romanser och sånt
biggrin.gif rolleyes.gif wub.gif

Nej, man kan inte se till vem du skriver ....
Man ser bara att du är i brevlådan.
Om du läser, skriver eller nåt annat framgår inte.
Så det är bara att fortsätta med romanserna laugh.gif
Reserv
CITAT (Eva i Skåne @ 07-04-2006, 21:46)
OJ, då har jag också lärt mig nåt nytt idag. biggrin.gif

Men menar ni att man även kan vem jag t ex skriver PM till? Inte för att jag bryr mig om någon är nyfiken, men där tycker jag liksom ändå gränsen går för det som kan vara lite privat. blink.gif
Tänker mest på hemliga romanser och sånt
biggrin.gif rolleyes.gif wub.gif

Du ska väl inte avslöja oss nu stumpan ohmy.gif rolleyes.gif wub.gif wub.gif
Eva i Skåne
Jag dra en suck av lättnad Reserv laugh.gif tongue.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 07-04-2006, 21:50)
CITAT (Eva i Skåne @ 07-04-2006, 21:46)
OJ, då har jag också lärt mig nåt nytt idag.  biggrin.gif

Men menar ni att man även kan vem jag t ex skriver PM till? Inte för att jag bryr mig om någon är nyfiken, men där tycker jag liksom ändå gränsen går för det som kan vara lite privat.  blink.gif
Tänker mest på hemliga romanser och sånt
biggrin.gif  rolleyes.gif  wub.gif

Du ska väl inte avslöja oss nu stumpan ohmy.gif rolleyes.gif wub.gif wub.gif


CITAT (Eva i Skåne @ 07-04-2006, 21:51)
Jag dra en suck av lättnad Reserv  :lol:  :P

ohmy.gif laugh.gif laugh.gif
Lady Hamilton
laugh.gif Ja Eva o Reserv, ni får behålla er "hemliga romans" för er själva...........
"vi nååå nathing " biggrin.gif
Leia
CITAT (Reserv @ 07-04-2006, 21:50)
CITAT (Eva i Skåne @ 07-04-2006, 21:46)
OJ, då har jag också lärt mig nåt nytt idag.  biggrin.gif

Men menar ni att man även kan vem jag t ex skriver PM till? Inte för att jag bryr mig om någon är nyfiken, men där tycker jag liksom ändå gränsen går för det som kan vara lite privat.  blink.gif
Tänker mest på hemliga romanser och sånt
biggrin.gif  rolleyes.gif  wub.gif

Du ska väl inte avslöja oss nu stumpan ohmy.gif rolleyes.gif wub.gif wub.gif

Nämen vänta här nu... Reserv har du flera donnor på G.??? Jag trodde att du var paxad av Pejori!!!! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Är du Odlas don jouan? ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

(missade frågetecknen)
Reserv
CITAT (Leia @ 07-04-2006, 21:59)
CITAT (Reserv @ 07-04-2006, 21:50)
CITAT (Eva i Skåne @ 07-04-2006, 21:46)
OJ, då har jag också lärt mig nåt nytt idag.  biggrin.gif

Men menar ni att man även kan vem jag t ex skriver PM till? Inte för att jag bryr mig om någon är nyfiken, men där tycker jag liksom ändå gränsen går för det som kan vara lite privat.  blink.gif
Tänker mest på hemliga romanser och sånt
biggrin.gif  rolleyes.gif  wub.gif

Du ska väl inte avslöja oss nu stumpan ohmy.gif rolleyes.gif wub.gif wub.gif

Nämen vänta här nu... Reserv har du flera donnor på G. Jag trodde att du var paxad av Pejori!!!! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Är du Odlas don jouan? ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Jag??!! ohmy.gif unsure.gif Nähä, aldrig rolleyes.gif Men Pejori svek mig för nån flytt, och inte va´det flytten hem till mig inte sleep.gif Men jag älskar henne ändå wub.gif
AnitaO
CITAT (Leia @ 07-04-2006, 21:59)
Nämen vänta här nu... Reserv har du flera donnor på G.??? Jag trodde att du var paxad av Pejori!!!! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Är du Odlas don jouan? ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Ja men visst! Det är nog ingen hemlighet.
Han har ett litet harem här inne rolleyes.gif
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 07-04-2006, 22:01)
CITAT (Leia @ 07-04-2006, 21:59)
Nämen vänta här nu... Reserv har du flera donnor på G.??? Jag trodde att du var paxad av Pejori!!!! ohmy.gif  :o  :o
Är du Odlas don jouan? ohmy.gif  :lol:  :lol:  :lol:

Ja men visst! Det är nog ingen hemlighet.
Han har ett litet harem här inne rolleyes.gif

Hysch på dig, inte avslöja för mycket älskling rolleyes.gif wub.gif wub.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 07-04-2006, 22:02)
CITAT (AnitaGg @ 07-04-2006, 22:01)
CITAT (Leia @ 07-04-2006, 21:59)
Nämen vänta här nu... Reserv har du flera donnor på G.??? Jag trodde att du var paxad av Pejori!!!! ohmy.gif  ohmy.gif  ohmy.gif
Är du Odlas don jouan? ohmy.gif  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

Ja men visst! Det är nog ingen hemlighet.
Han har ett litet harem här inne rolleyes.gif

Hysch på dig, inte avslöja för mycket älskling rolleyes.gif wub.gif wub.gif

laugh.gif tongue.gif rolleyes.gif
Eva i Skåne
CITAT (Reserv @ 07-04-2006, 21:01)
Jag??!! ohmy.gif unsure.gif Nähä, aldrig rolleyes.gif Men Pejori svek mig för nån flytt, och inte va´det flytten hem till mig inte sleep.gif Men jag älskar henne ändå wub.gif

Men Reserv då huh.gif Hur kul tror du det är att vara stand-in, va sad.gif
Nu tror jag att jag gör slut.

Jag vill inte också vara reserv... eller kanske reservan biggrin.gif
Reserv
CITAT (Eva i Skåne @ 07-04-2006, 22:05)
CITAT (Reserv @ 07-04-2006, 21:01)
Jag??!! ohmy.gif  :unsure: Nähä, aldrig rolleyes.gif Men Pejori svek mig för nån flytt, och inte va´det flytten hem till mig inte sleep.gif Men jag älskar henne ändå wub.gif

Men Reserv då huh.gif Hur kul tror du det är att vara stand-in, va sad.gif
Nu tror jag att jag gör slut.

Jag vill inte också vara reserv... eller kanske reservan biggrin.gif

Men stumpan, förstår du inte att du är Reserverad? wink.gif rolleyes.gif
Leia
Nu är det som värsta dokusåpan här inne!!!!
Spännande! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
AnitaO
CITAT (Eva i Skåne @ 07-04-2006, 22:05)
CITAT (Reserv @ 07-04-2006, 21:01)
Jag??!! ohmy.gif  :unsure: Nähä, aldrig rolleyes.gif Men Pejori svek mig för nån flytt, och inte va´det flytten hem till mig inte sleep.gif Men jag älskar henne ändå wub.gif

Men Reserv då huh.gif Hur kul tror du det är att vara stand-in, va sad.gif
Nu tror jag att jag gör slut.

Jag vill inte också vara reserv... eller kanske reservan biggrin.gif

Bråka inte nu barn laugh.gif
AnitaO
CITAT (Leia @ 07-04-2006, 22:07)
Nu är det som värsta dokusåpan här inne!!!!
Spännande! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Och jag som skulle gå och lägga mig.
Då börjar alla busa här inne laugh.gif
Hmmm ... får väl vara uppe några minuter till då rolleyes.gif
Leia
CITAT (AnitaGg @ 07-04-2006, 22:08)
CITAT (Leia @ 07-04-2006, 22:07)
Nu är det som värsta dokusåpan här inne!!!!
Spännande! laugh.gif  :lol:  :lol:

Och jag som skulle gå och lägga mig.
Då börjar alla busa här inne laugh.gif
Hmmm ... får väl vara uppe några minuter till då rolleyes.gif

Du blir så illa tvungen, annars kommer du iallafall inte kunna sova för nyfikenhetns skull... Hur ska detta sluta? laugh.gif
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 07-04-2006, 22:08)
CITAT (Leia @ 07-04-2006, 22:07)
Nu är det som värsta dokusåpan här inne!!!!
Spännande! laugh.gif  :lol:  :lol:

Och jag som skulle gå och lägga mig.
Då börjar alla busa här inne laugh.gif
Hmmm ... får väl vara uppe några minuter till då rolleyes.gif

Flickorna kan få busa och bråka själva om dom vill, nu får jag snart ta ner benet jag har bakom nacken, det är förbaskat obekvämt wacko.gif
Eva i Skåne
Benet bakom nacken? Är det nån yoga-konst, eller? Akta så det inte fastnar smile.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 07-04-2006, 22:11)
CITAT (AnitaGg @ 07-04-2006, 22:08)
CITAT (Leia @ 07-04-2006, 22:07)
Nu är det som värsta dokusåpan här inne!!!!
Spännande! laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

Och jag som skulle gå och lägga mig.
Då börjar alla busa här inne laugh.gif
Hmmm ... får väl vara uppe några minuter till då rolleyes.gif

Flickorna kan få busa och bråka själva om dom vill, nu får jag snart ta ner benet jag har bakom nacken, det är förbaskat obekvämt wacko.gif

Hoppas du kan sova någorlunda i natt wub.gif
Leia
CITAT (Reserv @ 07-04-2006, 22:11)
CITAT (AnitaGg @ 07-04-2006, 22:08)
CITAT (Leia @ 07-04-2006, 22:07)
Nu är det som värsta dokusåpan här inne!!!!
Spännande! laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

Och jag som skulle gå och lägga mig.
Då börjar alla busa här inne laugh.gif
Hmmm ... får väl vara uppe några minuter till då rolleyes.gif

Flickorna kan få busa och bråka själva om dom vill, nu får jag snart ta ner benet jag har bakom nacken, det är förbaskat obekvämt wacko.gif

Ja du Reserv, är du så korkad så att du lägger upp benet där så får du nog skylla dig själv att det blir obekvämt! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Bee
Måste också kolla hur anonym jag är.
Jag brukar vara inloggad närhelst jag surfar in på Odla men det kanske har att göra med om man kryssar i typ "kom ihåg mig2 ?
Annars fördriver jar tiden med att vara "lurker2....

ååhhh, måste byta dvdkonsert. Vad skall jag ta - en till Tony Joe?.... nej, får bli en Bob Dylan. Eller nåt.
Reserv
CITAT (Leia @ 07-04-2006, 22:15)
CITAT (Reserv @ 07-04-2006, 22:11)
CITAT (AnitaGg @ 07-04-2006, 22:08)
CITAT (Leia @ 07-04-2006, 22:07)
Nu är det som värsta dokusåpan här inne!!!!
Spännande! laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

Och jag som skulle gå och lägga mig.
Då börjar alla busa här inne laugh.gif
Hmmm ... får väl vara uppe några minuter till då rolleyes.gif

Flickorna kan få busa och bråka själva om dom vill, nu får jag snart ta ner benet jag har bakom nacken, det är förbaskat obekvämt wacko.gif

Ja du Reserv, är du så korkad så att du lägger upp benet där så får du nog skylla dig själv att det blir obekvämt! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Oh, tack för komplimangen sötnos wub.gif Men det har sina rutiga och randiga själ till varför gubben är så "korkad" rolleyes.gif
Leia
CITAT (Reserv @ 07-04-2006, 22:17)
CITAT (Leia @ 07-04-2006, 22:15)
CITAT (Reserv @ 07-04-2006, 22:11)
CITAT (AnitaGg @ 07-04-2006, 22:08)
CITAT (Leia @ 07-04-2006, 22:07)
Nu är det som värsta dokusåpan här inne!!!!
Spännande! laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

Och jag som skulle gå och lägga mig.
Då börjar alla busa här inne laugh.gif
Hmmm ... får väl vara uppe några minuter till då rolleyes.gif

Flickorna kan få busa och bråka själva om dom vill, nu får jag snart ta ner benet jag har bakom nacken, det är förbaskat obekvämt wacko.gif

Ja du Reserv, är du så korkad så att du lägger upp benet där så får du nog skylla dig själv att det blir obekvämt! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Oh, tack för komplimangen sötnos wub.gif Men det har sina rutiga och randiga själ till varför gubben är så "korkad" rolleyes.gif

Och själen är...
Reserv
CITAT (Leia @ 07-04-2006, 22:19)
Och själen är...

Vit som snö rolleyes.gif
Bee
Och jag missade hela mitt vackra svar biggrin.gif

Men ärligt talat, vadå statistik - vad spelar det för roll vad man kollar på wacko.gif

Står man inte för vem man är??
AnitaO
CITAT (Reserv @ 07-04-2006, 22:20)
CITAT (Leia @ 07-04-2006, 22:19)

Och själen är...

Vit som snö rolleyes.gif

Den bjöd Leia på.
Om hon inte druckit för mycket Martini så skulle hon nog ha kunnat stava till "skälen" laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 07-04-2006, 22:21)
CITAT (Reserv @ 07-04-2006, 22:20)
CITAT (Leia @ 07-04-2006, 22:19)

Och själen är...

Vit som snö rolleyes.gif

Den bjöd Leia på.
Om hon inte druckit för mycket Martini så skulle hon nog ha kunnat stava till "skälen" laugh.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Leia
CITAT (AnitaGg @ 07-04-2006, 22:21)
CITAT (Reserv @ 07-04-2006, 22:20)
CITAT (Leia @ 07-04-2006, 22:19)

Och själen är...

Vit som snö rolleyes.gif

Den bjöd Leia på.
Om hon inte druckit för mycket Martini så skulle hon nog ha kunnat stava till "skälen" laugh.gif laugh.gif

Och reserv då vad hade han hällt i sig i inlägget före? laugh.gif
Och ja, jag får redigera mig själv hela tiden, sedan om det beror på martinin eller tröttheten det låter jag vara osagt! laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon