Full version: Jag har blivit mormor
rosita
Ofattbart, måste bara tala om det! Vår äldsta dotter, också adopterad från Pune i Indien, och hennes man har fått en pojke som ska heta Erik. smile.gif De kommer att åka och hämta hem honom om ca 4 - 5 månader! Vi väntar med spänning! wub.gif Vi har fått ett foto på honom, som vi knappt kan ta ögonen ifrån, han är sååå söt! wub.gif
netaave
Grattis förstår att det blir en lång väntan! wub.gif
fruberglund
Vad roligt! Hoppas det går bra när de hämtar honom smile.gif
Latmask
Härligt! Hoppas allt går bra!

Jättegrattis!!!
*Felix matte*
Jättestort Grattis!
Spännande väntan ni har nu... men som man brukar säga
Den som väntar på något gott....wub.gif


Vårt första barnbarn kom från Kina.wub.gif
zaaritha
Bamsegrattis! rolleyes.gif
yenny
Grattis! va kul biggrin.gif
KarinWikman
Grattis, är det första barnbarnet.......det är något alldeles extra isåfall, det tyckte jag när mitt första kom för snart 14 år sedan, nu har jag sex, den yngsta är 1 år om några veckor smile.gif smile.gif och roligt är det ju varje gång som en ny liten varelse kommer till oss.


Något underbart att längta efter och glädjas åt för er alla....lycka till.
rosita
Tack tack! Jag har just lyssnat på en sång som handlar om barnbarnet, livets efterrätt. wub.gif Helt underbar sång! Vet inte vad den heter men texten var träffande! rolleyes.gif
Inga från Närke


Grattis till barnbarnet, hoppas att allt kommer att gå bra. Blir lång väntan på lilla Erik men det är det värt. Vet jag som har 4 barnbarn.
rosita
I natt ska de åka iväg till Indien, för att hämta hem sonen! biggrin.gif De är så spända och förväntansfulla! Det ska bli så underbart att få hem dem alla tre 26 augusti! tongue.gif
Biggan_
Äntligen dags nu då! biggrin.gif
Det är ju faktiskt lika spännande som att vänta på en förlossning! biggrin.gif
Grattis och lycka till med lilla barnbarnet wub.gif
Lady Hamilton
ohmy.gif Åh! Vad spännande, förstår att du längtar till den 26 då de kommer hem wub.gif Försök och hitta på något roligt att göra medans de är borta.........så går tiden fortare smile.gif
pejori
låter härligt och spännande. wub.gif
snart är längtan över och dom är hemma igen smile.gif
Stort grattis till det nya barnbarnet wub.gif
Betty
Stort grattis!
och välkommen in i "mormorklubben"... wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon