Full version: Klockan
zaaritha
Men, visst står klocktiden för inläggen en timma efter? blink.gif
Reserv
CITAT (zaaritha @ 08-04-2006, 20:34)
Men, visst står klocktiden för inläggen en timma efter? blink.gif

Ställ om klockan till sommartid så går den rätt rolleyes.gif
*Felix matte*
¨Gå in på din kontrollpanel och därefter Foruminställningar.
Där bockar du för Sommartid. smile.gif
renate
tack för tipset,nu går även min klocka rätt.
*Felix matte*
Fick ju tipset här av någon... minns inte vem tongue.gif
RibesRubusVitis
Fast så snart jag loggat ut, visar klockan fel igen. Verkar obegåvat; jämför med Gröna Sidan eller AoT.
zaaritha
Jepp!
*Felix matte*
CITAT (RibesRubusVitis @ 08-04-2006, 23:06)
Verkar obegåvat; jämför med Gröna Sidan eller AoT.

Nu ska vi väl inte vara elaka eller hur... Obegåvat .. bara för att forumklockan inte visar rätt:o .. tycker jag är fjantigt att komma och påstå. mad.gif
Reserv
CITAT (RibesRubusVitis @ 08-04-2006, 23:06)
Fast så snart jag loggat ut, visar klockan fel igen. Verkar obegåvat; jämför med Gröna Sidan eller AoT.

Kanske det obegåvade sitter bakom tangenterna? har du prövat med att inte bara bocka för att det är sommartid, utan också bekräfta ditt nya val? rolleyes.gif
RibesRubusVitis
Jag vill inte precis utge mig för att vara något geni, men nog såg jag till att trycka på ”Ändra mina inställningar” sedan jag kryssat i rutan för sommartid. Och varje gång jag loggat in blir det sedan rätt, men fel när jag loggar ut igen. På de båda andra sajterna blir det rätt hela tiden, utan någon aktivitet från min sida. Det tycker jag är begåvat.
AnitaO
CITAT (Felix matte @ 08-04-2006, 20:54)
Fick ju tipset här av någon... minns inte vem tongue.gif

Men det minns jag laugh.gif rolleyes.gif
Leia
CITAT (RibesRubusVitis @ 09-04-2006, 00:43)
Jag vill inte precis utge mig för att vara något geni, men nog såg jag till att trycka på ”Ändra mina inställningar” sedan jag kryssat i rutan för sommartid. Och varje gång jag loggat in blir det sedan rätt, men fel när jag loggar ut igen. På de båda andra sajterna blir det rätt hela tiden, utan någon aktivitet från min sida. Det tycker jag är begåvat.

Och det är den lilla rutan allra längst till höger du kryssat i? Jag gjorde nämligen misstaget att klicka på den avlånga rutan med text i första gången. När jag sedan stängde ned favoriter till vänster så fick jag syn på rutan till höger... Och sedan ändra inställningar också såklart!


Jag kommer också ihåg vem jag fick tipset av! wub.gif
Godmorgon förresten!
*Felix matte*
CITAT (AnitaGg @ 09-04-2006, 07:10)
CITAT (Felix matte @ 08-04-2006, 20:54)
Fick ju tipset här av någon... minns inte vem tongue.gif

Men det minns jag laugh.gif rolleyes.gif

Vilken tur att en del har med minnet i behåll biggrin.gif wub.gif

Nu ska symaskinen fram... ska börja sy kräklappar smile.gif
Gillan
Tänk att det minns jag också tongue.gif
Och det fungerade från första trycket och fungerar
fortfarande sleep.gif biggrin.gif
RibesRubusVitis
Det blir fortfarande fel när jag inte är inloggad. Stockholms tidszon, sommartid ikryssat och ”Ändra mina inställningar” – ska jag behöva välja Kaliningrad utan sommartid? (Eller är jag verkligen så rasande obegåvad?)
Irene_L
Så är det för mig också. Jag måste vara inloggad för att tiden ska stämma. Jag tycker det är lite synd för dom som är gäster att dom inte får rätt tid. Det är klart att dom kan registrera sig men jag tycker att tiden ska stämma för alla. rolleyes.gif
mvh
Irene
Lady Hamilton
Jag har inga problem med tiden. Ändrade när det blev sommartid o sedan har det fungerat. Har "STHLM"-tid o kryssat för rutan med sommartid. Det måste vara vnågot som ni missat i allafall.
RibesRubusVitis
Ett tag undrade om det beror på att jag oftast jobbar med en tio år gammal Mac, och då kan hemsidor ibland se konstiga ut. Men gronasidan och AoT blir ju rätt. Och jag kan väl inte vara helt ensam om att se en minimal intellektuell triumf i en konstruktion där EN person på ETT ställe gör en åtgärd, i stället för att SJUTUSEN personer på SJUTUSEN ställen ändrar, och sedan ändrar tillbaka till hösten? Det är sånt vi har datorer till. I ett extra smart system går det rentav automatiskt.
Irene_L
Hamilton, har du rätt tid även när du inte är inloggad? Det är då jag har fel tid. Annars har jag gjort som du och har rätt tid när jag har loggat in.
mvh
Irene
Emma_
CITAT (Irene_L @ 09-04-2006, 12:12)
Hamilton, har du rätt tid även när du inte är inloggad? Det är då jag har fel tid. Annars har jag gjort som du och har rätt tid när jag har loggat in.
mvh
Irene

Jag testade.. och jag har rätt tid när jag är inloggad, men fel om jag loggar ut.

Emma
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon