Full version: Mysiga fikaställen
frökenspiskummin
Hej,

ville bara tipsa om en sida som listar Mysiga fikaställen runt om i hela landet. Det är en privatperson som administrerar sidan och han tar gärna emot tips på mysiga ställen utanför stan (då han omöjligen kan hinna lägga in alla fik annars) Sidan var nog först tänkt att vara en hjälp för MC-folk, men passar nog alla som kan ta sig med bil till fikaställen lite utanför städerna.

Vet du själv något fik som platsar och inte finns med så tar han (Kjell) gärna emot tips. Det verkar vara helt gratis och det är verkligen beundransvärt med personer som denne Kjell som gör en riktig insats för landsbygden! Han lägger tom GPSkoordinater eller vad sånt kallas!

Fika mera via http://www.fika.be

hälsar frökenspiskummin
Hannele
Kul.
karjo
Klar favorit! Tackar! smile.gif wub.gif
*Felix matte*
Skrev in jättemysigt fik med världens godaste mackor wub.gif
frökenspiskummin
Nu blir jag nyfiken?

Var ligger det fiket med goda mackor? Vilket län?

/Frökenspiskummin
*Felix matte*
CITAT (frökenspiskummin @ 19-04-2006, 22:09)
Nu blir jag nyfiken?

Var ligger det fiket med goda mackor? Vilket län?

/Frökenspiskummin

Safari Kiruna Norrbottens Län
labarradepan
kanon sida biggrin.gif nu kan gubben o jag ta en mc tur i sommar o fika lite.. wub.gif
Kathy
Användbar sida, tack för länken. smile.gif
netaave
Har också lagt in ett par stycken, Erik Larsgården i Brovallen och Hemtrevnad här i Bjl
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon