Full version: Linedanskryssning
Yin o Yang
På söndag bär det äntligen iväg på kryssning med Siljaline till Åbo biggrin.gif .Ombord kommer att finnas flera hundra linedansfantaster smile.gif . Det ska bli så roligt! Hoppas träffa på några odlaiter också, åtminstone 1 känner jag till som ska med wub.gif
netaave
Min kompis var på den förra gången, gick inte att dansa, för mycket folk i för liten lokal, luften tog slut.
Hoppas dom bytt lokal och tagit åt sig av kritiken dom fick.
Floppy
Min faster är instruktör i linedans...eller vad de nu kallas... hon ska nog åka med...önskar er allihopa som ska iväg att ha en jätte trevlig resa... tongue.gif
Yin o Yang
CITAT (netaave @ 21-04-2006, 21:29)
Min kompis var på den förra gången, gick inte att dansa, för mycket folk i för liten lokal, luften tog slut.
Hoppas dom bytt lokal och tagit åt sig av kritiken dom fick.


Hmmm, vad jag hört så dansar man på flera olika dansgolv wink.gif . Får hoppas att det går att dansa några danser i alla fall, när jag nu lyckats lura med min gubbe också wub.gif
Floppy, heter Din faster möjligen Astrid? I så fall kommer jag att hålla tukik efter henne tongue.gif - vi har haft lite kontakt via Odla smile.gif
netaave
CITAT (Yin o Yang @ 22-04-2006, 10:37)
CITAT (netaave @ 21-04-2006, 21:29)
Min kompis var på den förra gången, gick inte att dansa, för mycket folk i för liten lokal, luften tog slut.
Hoppas dom bytt lokal och tagit åt sig av kritiken dom fick.


Hmmm, vad jag hört så dansar man på flera olika dansgolv wink.gif . Får hoppas att det går att dansa några danser i alla fall, när jag nu lyckats lura med min gubbe också wub.gif
Floppy, heter Din faster möjligen Astrid? I så fall kommer jag att hålla tukik efter henne tongue.gif - vi har haft lite kontakt via Odla smile.gif

Annars får ni dansa på däck! tongue.gif där ska väl finnas luft så det räcker.
Träffar du gänget från Skultorp så hälsa från mig.
Yin o Yang
Just det Netaave tongue.gif - vädret verkar ju bli väldigt skönt wub.gif , så hemresan blir det nog en del utevistelse, eftersom den går på dagen.
Lovar att hålla utkik efter Skultorparna. Hoppas de har tröjor med namn på, som vi i Bear Dancers smile.gif
Floppy
CITAT (Yin o Yang @ 22-04-2006, 11:37)
Floppy, heter Din faster möjligen Astrid? I så fall kommer jag att hålla tukik efter henne tongue.gif - vi har haft lite kontakt via Odla smile.gif

Nä...hon heter Lillemor... och vad jag vet så håller hon inte till här... smile.gif

Hoppas att du/ni har haft det trevligt på båten...
Yin o Yang
Hemma igen, trött men nöjd smile.gif . 2 100 linedansare som höll igång till max wub.gif . Visst, det var trångt och svettigt men ack så makalöst roligt biggrin.gif . Alla kunde verkligen vara med, oavsett vilken nivå man dansar på. Det blir absolut resa nästa år igen! Som ni förstår var det inte lätt att hitta folk man lovat spana efter sad.gif och jag hade glömt min Odla-knapp hemma
Dzad
Var du i Åbo också, inne i staden alltså?

Har varit ganska fint väder, hoppas du prickade rätt på en solig dag. smile.gif
astrid.m.s
CITAT (Yin o Yang @ 25-04-2006, 08:17)
Hemma igen, trött men nöjd  :) . 2 100 linedansare som höll igång till max  :wub: . Visst, det var trångt och svettigt men ack så makalöst roligt  :D . Alla kunde verkligen vara med, oavsett vilken nivå man dansar på. Det blir absolut resa nästa år igen! Som ni förstår var det inte lätt att hitta folk man lovat spana efter  :( och jag hade glömt min Odla-knapp hemma

Oj, var vi så många! Jag undrade hur många vi var och hur många klubbar som var med!

Jag spanade efter dig och såg en tjej som hade med sig en som såg ut att vara i din ålder. Spanade in henne men såg aldrig nån gubbe i närheten av den jag ev. trodde skulle vara du.

Kanske finns du med på några av de kort jag knäppte där!!
Yin o Yang
Visst hade det varit roligt att se någon lista över vilka föreningar som var med - måste ha varit massor smile.gif . Skulle nog kunna, om jag ansträngde mig, kunna räkna upp åtminstone ett 15-tal wink.gif .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon