Monica M zon 4
Grattis alla tre! smile.gif
Inga från Närke
till er alla 3 från mig också. Ha en bra födelsedag.
pejori
grattis från mej också smile.gif smile.gif
Fialotta
Grattis på er dag wub.gif






Har undrat länge var Wargen tagit vägen?
pimpim
Ett stort grattis till er alla tre. Ha en fin dag!
Wargen
Tack för gratulationerna..... wub.gif Det var som sagt ett tag sen jag var inne på odla och hälsade på. unsure.gif
Jag blev nog lite knäckt av att inte ha trädgård längre och att se och läsa allt fint ni skriver om detta blev nästan salt i såren. rolleyes.gif
Den senaste tiden har jag jobbat intensivt med mina spegelramar och annat som jag ska ställa ut på Pingstrundan i Hjo. Jag kommer att ha mina saker i Butik Rustiks verkstad på Falköpingsvägen 8 ifall någon av er besöker Hjo under helgen. Ni är alla varmt välkomna! smile.gif
Förra sommaren var jag i Visby och byggde grässkulpturer och jag åker dit även i sommar och fortsätter med att vara trädgårdsansvarig på allaktivitetshuset Kalejdoskåp (Minan på A7-området i Visby).
Ska försöka bättra mig och besöka odla lite oftare framigenom. sleep.gif
Glad sommar på er allihop önskar Wargen....eller Warga som mina vänner i Hjo kallar mig. rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon