Full version: Nu har jag sått!
Lena i Habo
Idag har jag sått en massa grönsaker i mina pallkragar.

Det har också kommit till en liten pallkrage, är det vanligt att de förökar sig ? se bild i mitt album.

Kul är det i alla fall !
Whiskuchi
Så himla ekonomiskt om man kan få dem att föröka sig själva!! laugh.gif
Du kanske kan starta en pallkragekennel? biggrin.gif
Lena i Habo
Ja det kanske man kan satsa på ! Men nu får det räcka med pallkragar, har inte plats för fler.......... rolleyes.gif
Gurkan
CITAT (Lena i Habo @ 23-04-2006, 18:49)
Ja det kanske man kan satsa på ! Men nu får det räcka med pallkragar, har inte plats för fler..........  :rolleyes:

Vad snackar du om ?? Inte plats ?? Var stod du när du tog bilden ? I en annan pallkrage ? ... om inte så finns där ju plats ... eller hur ? laugh.gif

Det finns ALLTID plats för fler och om dom fortsätter att föröka sig har du inte mycket val ... bara att sätta spaden i den otäcka gräsmattan ! smile.gif
*Felix matte*
CITAT (Lena i Habo @ 23-04-2006, 18:34)
Idag har jag sått en massa grönsaker i mina pallkragar.

Det har också kommit till en liten pallkrage, är det vanligt att de förökar sig ? se bild i mitt album.

Kul är det i alla fall !

Nu har jag kikat på din hemsida... så mycket vackra blommor wub.gif
och så blev jag imponerad av stenmålningarna...vad påhittig du är smile.gif
Lena i Habo
CITAT (Gurkan @ 23-04-2006, 19:03)
CITAT (Lena i Habo @ 23-04-2006, 18:49)
Ja det kanske man kan satsa på ! Men nu får det räcka med pallkragar, har inte plats för fler..........  rolleyes.gif

Vad snackar du om ?? Inte plats ?? Var stod du när du tog bilden ? I en annan pallkrage ? ... om inte så finns där ju plats ... eller hur ? laugh.gif

Det finns ALLTID plats för fler och om dom fortsätter att föröka sig har du inte mycket val ... bara att sätta spaden i den otäcka gräsmattan ! smile.gif

Jag stod på gräsmattan, just där jag har planerat att anlägga en damm !

Inte blir det mycket gräs kvar till slut !
gammelnalle
CITAT (Lena i Habo @ 23-04-2006, 20:55)
CITAT (Gurkan @ 23-04-2006, 19:03)
CITAT (Lena i Habo @ 23-04-2006, 18:49)
Ja det kanske man kan satsa på ! Men nu får det räcka med pallkragar, har inte plats för fler..........  rolleyes.gif

Vad snackar du om ?? Inte plats ?? Var stod du när du tog bilden ? I en annan pallkrage ? ... om inte så finns där ju plats ... eller hur ? laugh.gif

Det finns ALLTID plats för fler och om dom fortsätter att föröka sig har du inte mycket val ... bara att sätta spaden i den otäcka gräsmattan ! smile.gif

Jag stod på gräsmattan, just där jag har planerat att anlägga en damm !

Inte blir det mycket gräs kvar till slut !

Men I dammen måste du ju ha en Ö..... (ÖL-and)
och på ön kan du ha en (minst) pallkrage...


!!!!!
så Gurkan har rätt!!!


smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon