Full version: Stålfarfar
Kathy
Jisses, han ser inte ut som en 75-åring...

Länk
Hannele
CITAT (Scrollan @ 27-04-2006, 11:06)
Jisses, han ser inte ut som en 75-åring...

Det är inte så ofta man ser 75-åringar utan kläder...
Men jag kan berätta, att i kvinnornas nakenbad på sommaren
finns det massor med vackra 75 åringar! biggrin.gif
Inget att vara rädd för att åldras.

Det är en myt, att vi blir gamla, fula och skrynkliga.
(Tidningen Tara visar ibland bilder på vackra vuxna kvinnor.) Här finns många vackra vuxna.
Floppy
Vet inte om jag ser fel eller inbillar mig men jag tycker att det ser ut som ett montage...ansiktet är så rödaktigt och resten av kroppen så gråaktig...

Om det inte är ett montage så har han en otrolig kropp... tongue.gif
Pirum
Svårt att avgöra om bilden är äkta, den håller ju precis som så ofta är fallet på nätets svenska tidningar en urusel kvalitet. Men jag skulle tro att den är äkta, även om det är svårt att hitta ursprunget till Aftonbladets artikel. De ger för ovanlighetens skull en källanvisning till Daily Express, men när de ändå kopierat hela artikeln därifrån (antar jag) så vore det bättre om de gav en direktlänk eller visade en faksimilversion.

Men visst, ser ut att vara en stålgubbe, iaf inte överviktig, hur stark han är är väl svårt att avgöra. Men bra kondition har han nog för sin ålder. Tror folk ofta underskattar äldre personers förmågor, se bara på alla som åker Vasaloppet långt upp i åren, något en otränad 20-åring skulle ha enorma problem med.

(Finner överlag att norska nättidningar verkar vara bättre både på källanvisning, länkar och bildkvalitet, se exv http://www.dagbladet.no/sport/2006/04/26/464553.html , stor bild i bra kvalitet)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon