*Felix matte*
fastän jag inte varit inloggad.
Så har det aldrig tidigare varit. sad.gif
anna_rispan
jag har inget svar men jag undarde en gång för ett tag sedan. då blev det så när jag också loggade in. alla var markerade som lästa fast jag inte varit inne på flera dagar o jag såg ju att mycket hade hänt.

nån bugg i systemet kanske??
Emma_
Haha, jag har inte heller något svar, men det har hänt mig också... Det är rätt så irriterande faktiskt, ungefär som att någon skulle ta bort bokmärket ur en bok man läser.. Man vet inte var man var tongue.gif

Men förmodligen är det någon bugg...

Emma
*Felix matte*
Bra veta att man inte är ensam om det... Men vad är en bugg?
yenny
CITAT (Felix matte @ 06-05-2006, 20:39)
Bra veta att man inte är ensam om det... Men vad är en bugg?

Fel i systemet är det.



har hänt mej med föresten...och tvärt om med... plötsligt ser det ut som att man har massor att läsa.
*Felix matte*
CITAT (yenny @ 06-05-2006, 20:41)
CITAT (Felix matte @ 06-05-2006, 20:39)
Bra veta att man inte är ensam om det... Men vad är en bugg?

Fel i systemet är det.



har hänt mej med föresten...och tvärt om med... plötsligt ser det ut som att man har massor att läsa.

OK.. Tack för förklaring wub.gif
Ciczi
Samma här!

Ciczi
malin72
skumt kollade nu och alla mina är också makerade som lästa ohmy.gif
provade att logga ut sen in igen men nej.... jag har läst som en galning tydligen laugh.gif laugh.gif
väldigt irriterande sad.gif
yenny
idag är det knasigt för mej... alla som jag läste igår stog även kvar som olästa idag med...
kristerh
Det där händer mig oxså lite då och då, ibland har jag läst allt, nästa gång inget wink.gif ohmy.gif lätt att missa något när det håller på så här.
krister
LadyG
Det händer mig också emellanåt, fast jag misstänkte att det berodde på Norton som vanligt.
Ewa L
Mig händer det dagligdags. Jag läser något inslag, skriver ett inlägg... Sedan har jag plötsligt läst samtliga.

Högst irriterande eftersom jag inte går in varje dag. Hopplöst att hålla koll på er.
ninnisky
CITAT (Ewa L @ 08-05-2006, 12:55)
Mig händer det dagligdags. Jag läser något inslag, skriver ett inlägg... Sedan har jag plötsligt läst samtliga.

Högst irriterande eftersom jag inte går in varje dag. Hopplöst att hålla koll på er.

och till råga på det så måste jag logga in med mitt användarnamn stup i kvarten biggrin.gif biggrin.gif vafföärdetpådettaviset! Så har det inte varit förut biggrin.gif biggrin.gif
olgak
Jag kan bara säga samma sak som alla andra, det händer så för mig också, och visst är det lite besvärligt smile.gif.
kristerh
Igår em kom olästplupparna tillb och nu är allting läst igen wink.gif
krister
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon