Annki
Vore kul att höra vilket som vinner i trädgårdskretsar - ishockeyfinal eller trädgårdsarbete? Jag försov mig lite, men är nu på väg ut för att så spenat, morötter och persilja och sätta lök. Härligt att det äntligen har blivit trädgårdsväder i Stockholm Syd. Och jag lovar - jag åker inte hem för att titta på hockeyfinalen! För Sverige vinner!! Heja Sverige! laugh.gif
lolo
Hej Annki Klart du måste titta på hockeyfinalen! Den sänds ju inte så ofta som bekant! biggrin.gif Själv har jag tyvärr ännu ingen trädgård, endast två balkonger, men arbetet med dem är slut för dagen. Nu väntar jag o sambon på "sammandrabbningen" kl 16 på TV3....... Heja Sverige, friskt humör, det är det som susen gör, heja, heja, heja!! laugh.gif laugh.gif

/Ann-Louise i Umeå smile.gif
Monica M zon 4
Trädgården går i första hand idag. Vackert väder och massor att göra. Hinner inte kolla på tv! biggrin.gif
Hasse_h
Vackert väder och trädgårdsarbete går alltid före.... tongue.gif
Nutten
Har redan jobbat ute i trädgården idag, så jag kan i lugn och ro slå mig ner och titta på hockeyfinalen! När det är pauser tänkte jag ta rundor ut på balkongen och se till växterna där tongue.gif
Kajsa
Trädgården ska klippa gräsmattan
men vi håller tummarna för Sverige.
Ella
Hockeyn kommer sist!

Jag vet inte om jag är ensam om detta men så tråkig är jag! Dessutom så har jag massvis att göra i trädgården
Betty
Så här års är det ännu inte så mycket att göra i trädgården här uppe (zon 6) så jag hinner nog med hockeyn åxå! smile.gif
Nutten
Tyvärr blev det nu inget guld för Sverige, men en väldigt spännande match var det i alla fall! Så hann jag dessutom med en massa i pauserna smile.gif
Hannele
Både och - men det räckte att se sudden death efter sista perioden hos mormor,
eftersom vi på landet inte har alla TV-kanaler.
Kul med färgstarka spelare! wub.gif
sanna
Både och - blev det!

Härligt trädgårdsarbete, jag murar just nu en kinesisk mur på min tomt - samt P4 i öronsnäckan!
Har ju ingen tv3, så någon frestelse behövde aldrig uppstå...radio var det som gällde.

Och det kan nog inte bli bättre, trädgård i kombination med spännande hockeyfinal!!!
Jo...Sverige kunde ju ha vunnit förstås, det hade kanske varit något bättre!
Men jag tycker våra gossar var OERHÖRT duktiga ändå!!!

Heja, heja!!! rolleyes.gif
Ann-Christine
Trädgården så klart, har noll idrottsintresse men massor av trädgårdsintresse laugh.gif
digitalkarin
jag pulade i trädgården med radion på i bakgrunden, jag.
Ella
Skönt att höra att man inte är ensam!
Annki
Sjutton också! De skulle ha vunnit!! Även jag hann hem till förlängningen. Men jag lovar - kl 16.00 var jag rätt ensam i koloniområdet! Hann så spenat, morötter, dill, persilja, lite blommor, rädisor och sätta lök. Nu skriker kroppen efter sängen! Man hittar en massa oanvända muskler varje år när man börjar gräva. tongue.gif
Tyr
En VM-final går alltid före trädgård. Man behöver inte vara sportintresserad för att avgöra en sån sak.
Eva St
Med radion som står på i fönstret och spaden i jorden kan man ju få båda delar.
Eva St
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon