Bodenblomman
Vart så sugen på att ha en sådan där stjärna som de visade i något trädgårsprogram här i våras. Tyckte att min son på 1 1/2 år kunde få plocka smultron och jordgubbar från den här istället för att traska omkring och mosa jordgubbarna i landet. Min sambo gick ut en kväll och hips vips så hade han spikat ihop en till Mej.



Nu ska den målas och flyttas till stugan där vi tillbringar sommaren, fyllas och sås i.
Fick mej även 4 pallkragar som han spikade ihop samma kväll. Det ska bli kul att få allt på plats och så i dom.





wub.gif wub.gif wub.gif
Sollan
Så fina!
Ewa L
Just den där stjärnan tyckte jag också var snygg när jag såg den på TV. Har funderingar att göra en ganska liten för att ha div. kryddor i. Det är ju så lätt att komma åt från alla håll.
fruberglund
Vilken gullig sambo du har som gjorde det åt dig smile.gif

Fint blev det också!
catlady
Ja tjena.. Hips-vips-sambos är den bästa sorten! wub.gif
Bodenblomman
CITAT (catlady @ 21-05-2006, 20:39)
Ja tjena.. Hips-vips-sambos är den bästa sorten! wub.gif

Håller med. Idag har vi tjärat en gammal eka som jag ska så i och även målat mina pallkragar. Det var också en hips-vips grej.

smile.gif smile.gif smile.gif
AnitaO
Skojig idé smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon