Full version: Nu är det vår!
Emma_
Hej allihop!

Idag har det regnat hela dagen här på västkusten, tänkte därför lägga ut en vacker vårbild jag hittade nu när jag laddade in mina bilder från kameran till datorn. För det är ju trots allt vår!

Bilden föreställer ungefär vad vi ser från vårt matrumsfönster, fast den är tagen utanför huset. Och blommorna är inte inklistrade, det står faktiskt ett blommande körsbärsträd på gården. smile.gif

Jag kan också tillägga att den där lilla grusvägen vandrar jag upp och ner för varje dag jag ska till skolan. laugh.gif



Sedan måste jag bara lägga in en bild på Sugar, en av våra valpar, tagen nyss efter kvällspromenaden. Lite suddig, men valpar är inte lätta att fånga på bild. laugh.gif Fler bilder på hennes syskon och mamma kommer i albumet så fort jag har orkat förminska dem. Visst är hon bedårande? Redan såld dock, trots att jag ville behålla henne. rolleyes.gif



Njut av våren allihop!

Mvh Emma smile.gif
pejori
visst är denna årstiden härlig?
söt valp...vad är det för ras på henne? wub.gif
Emma_
Hon är blandras! Egentligen ett misstag, mamman är phalene (som en papillion med hängande öron) och pappan norfolkterrier. tongue.gif

Emma
yenny
vilken härlig utsikt!

Och vilken söt vovve wub.gif
netaave
Är det så kuperat på västkusten?
Kul att se, du bor väldigt vackert.
Emma_
CITAT (netaave @ 18-05-2006, 22:40)
Är det så kuperat på västkusten?
Kul att se, du bor väldigt vackert.

Nja, det är en bit inåt landet. Vi har ungefär två mil till kusten (och Halmstad) När alla tyska turister kommer till Halmstad på sommaren blir de skickade hit ut eftersom det är så vacker natur. Men man blir nog allt lite hemmablind. tongue.gif

Emma
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon