Full version: Vilken VM-final
LadyG
Jag är grymt imponerad av deras insats.

Vilken passning Nylander ger Kronwall, och vilken lyftning upp ui nättaket Kronwall gör sen då!

Underbart vackert.

Så mycket de gjorde rätt, killarna. De släppte aldrig in tjeckerna i mathcen helt enkelt och ny är Tre Kronor historiska biggrin.gif

OS och VM samma år, det har ingen gjort förut!!!

wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Biggan_
CITAT (LadyG @ 21-05-2006, 21:58)
Jag är grymt imponerad av deras insats.

Vilken passning Nylander ger Kronwall, och vilken lyftning upp ui nättaket Kronwall gör sen då!

Underbart vackert.

Så mycket de gjorde rätt, killarna. De släppte aldrig in tjeckerna i mathcen helt enkelt och ny är Tre Kronor historiska biggrin.gif

OS och VM samma år, det har ingen gjort förut!!!

wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif

Grattis TRE KRONOR!
Jag håller med! Helt makalösa matcher både igår och idag! Vilka lirare wub.gif wub.gif wub.gif
Betty
Grattis TRE KRONOR!
smile.gif Men jag tycker det hade varit bättre om det hade fått gå lite längre tid mellan OS och VM...
LadyG
Ash, OS går ju bara var 4:e år och det gick ju bra den här gången biggrin.gif

Nu blev vi historiska dessutom, det är väl inte så illa smile.gif
AnitaO
Rolig match och "lagom" spännande.
Matchen mot Kanada var lite väl spännande för min smak rolleyes.gif
En 4-måls ledning känns lite tryggare att gå in i 3:e perioden med.

Duktiga var dom i alla fall!!!
LadyG
Några av målen var ju riktiga delikatesser. Det var roligt att titta på hockeyn den här gången, vilket jag inte kan säga om matchen mot Kanada. Den var otäck.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon