Glenn
SPELA HÄR

Se till att ha ganska högt ljud på för direkt efter nivå 3 så kommer instruktioner som är viktiga och som inte hörs så bra




Lycka till! wub.gif wub.gif wub.gif
mari_tres
Elakt!!!! mad.gif laugh.gif laugh.gif



Gäller att ha starkt hjärta....
Glenn
CITAT (mari_tres @ 27-05-2006, 09:38)
Elakt!!!! mad.gif laugh.gif laugh.gif



Gäller att ha starkt hjärta....

Men jag gav ändå lite ledtrådar om man kolla rubriken plus smiliesen rolleyes.gif
mari_tres
innan jag gick in på länken trodde jag att det var någonting i stil med notpron, så jag tänkte inte så långt... rolleyes.gif
Glenn
Flög du också en meter rakt upp i luften som jag gjorde?? tongue.gif
mari_tres
Tja, speciellt som jag satt typ en dec från skärmen för att inte komma utanför med den blå pricken.... Stirrade väldigt koncentrerat.... Hade dessutom höjt volymen rejält för jag visste inte hur hög den var till en början!!! laugh.gif
storm
kommer säkert att få mardrömmar veckor efter det här mad.gif rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif
Glenn
CITAT (mari_tres @ 27-05-2006, 16:05)
Tja, speciellt som jag satt typ en dec från skärmen för att inte komma utanför med den blå pricken.... Stirrade väldigt koncentrerat.... Hade dessutom höjt volymen rejält för jag visste inte hur hög den var till en början!!! laugh.gif

Haha jo jag gjorde precis likadant fast däremot så fick jag bara länken och så råkade jag ha högtalarna på typ högsta volym för ja hade lyssnat på musik tidigare tongue.gif Jag hade typ hjärtklappning i 15min efter laugh.gif



Storm: Närå, det är nog lugnt skall du se tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon