ingrid fuxwall
Värme och värme men tjälen gick för hastigt kan man kanske säga.

Hinner inte med och just i år växer allt så fort att trots jag är så flitig så växer allt mig över huvudet - är jag ensam om problemet?

ingrid
Alexander-VG-zon3
jag tycker medf allt kom för snabbt .
det bara exploderade och sen var det en värmebölja på en vecka
allt blev grönt jätte sanbbt å började blomma .
som själv så blommade mycket under den veckan som sen nu har frösit bort så detv var ju inte så roligt å även så tror jag min olivs olivskörd nu elelr vad amn ska säga är förstörd m.m.
det hadde gärna kunnat bli snabbvärme men då skulle det varit bätrte för växtern om den höll i sig å inte ändarde sanbbt elelr som hadde varit bättre lite varmare med det höll sig mer jummet å inte så varmnt sen kallt
wub.gif
Hannele
CITAT (ingrid fuxwall @ 27-05-2006, 22:45)
är jag ensam om problemet?

Förmodligen... Här är det så kallt, allting stannar i växten och blommar länge.
Carex
jovisst blev det varmt snabbt. Den första dagen med värme satt jag och drack ett glas cappucino i trädgården i piratbyxor och linne, men allt omkring mig var helt kalt fastän det var varmt, vilken underlig känsla...
Och nu ruskar det på ibland så det nästan känns som höst, underligt.
Alexander-VG-zon3
CITAT (Carex @ 27-05-2006, 23:24)
, men allt omkring mig var helt kalt fastän det var varmt, vilken underlig känsla...

haha det ar häftigt ju
det kändes som en medelhavsvinter fast ändå vamare . eller som sommar i subtropiska länder där allt vilar på somamren när dte är som varmast tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon