AndreasBlomquist
Gissa om det är tråkigt. Vi hade ju räknat med att få vårt senaste tillskott till familjen redan för två veckor sedan. De andra två barnen kom ju båda två veckor för tidigt men nu verkar det som att denna hellre vill ligga kvar i magen i ytterligare två veckor..

Jaja, snart är det väl dags i alla fall.
AnitaO
Spännande smile.gif
Dom där dagarna man går på övertid är ju så oändligt låååånga!
Betty
Jag minns hur det kändes... rolleyes.gif
Lugn du bara Andreas, bebban kommer ut när den är färdig! (så sa man till mig när jag p.g.a. barnmorskans felräkning gick en hel månad över tiden med mitt förstfödda ...) wub.gif
fandolin
Gick tre veckor över och de vckorna var lääääääääääängre än de nio månader som föregick. Men nu är hon 20 och det, tja, det har jämnat ut sig... laugh.gif
yenny
Va spännande... jag förstår att du tycker det är tråkigt när den envisas med att stanna i magen... men snart så är den nog ute biggrin.gif
Gillan
Aj,aj,aj......detta väntande, men det kanske kommer i natt tongue.gif

Håller alla tummar för er wub.gif
*Felix matte*
Minns hur det var när jag väntade andra barnet....
hon skulle komma allra senast till midsommar
Men... Precis som min mamma brukade säga "barnet kommer när det är "färdigt" "
Hon kom 21 juli wub.gif

Lycka till hälsningar till er! wub.gif
arno
Det är ju bäbisen som bestämmer när det är dags - vi har bara att vänta....
Sen fortsätter dom att bestämma....
Magdis
Usch ja, det sägs ju att de segaste veckorna är de där man får gå över tiden. Det har jag inte provat på ännu. Hoppas lillplutten tittar ut snart. smile.gif
morellen
De två dagarna övertid var två väldigt låååååååååååååååånga dagar. Fast det är ju glömt när de väl kommer biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon