Kathy
Hej!

Nu har jag letat, letat och letat, utan resultat...och ställer nu mitt hopp till er odlaiter. wub.gif

Jag söker efter ett litet postorderföretag som heter Åseda textil och ligger i Borås.
Jag skulle behöva adress och telefonnummer dit.
Katalogen fanns med i ett nummer av PRO.
Piccante
Hej! är du helt 100% på att namnet är rätt? Jag hittade inget i gula sidorna varken i Sverige eller borås området.

Jag har aldrig hört namnet förut så jag kan inte riktigt relatera till det.
Airamya
Nej, det känner jag inte till, men ring till Affär'n i Borås o hör med dem om de vet, de brukar ha koll på det mesta och vara mycket hjälpsamma. Tel: 033-10 71 70

(Affär'n är en lågpristygaffär, mycket välsorterad och mycket lågpris smile.gif )
Piccante
Det ringde en liten klocka i bakhuvudet när jag läste namnet... det finns ett Åshild konfektion i borås. Det hittade jag i gula sidorna. Ligger på Norrby långg, förmodligen därför jag kände igen namnet, jag har nog sett skylten på väg till knalleland.

Åshild, Konfektions AB
Norrby Långg. 18, 50264 BORÅS, Tel. 033-41 80 00

Vad tror du scrollan, kan det vara det du sökte?
netaave
Dom brukar ibland ha annons på baksidan eller helsidesannonser i veckotidningar som Året runt, Hemmets journal m.fl.
Kathy
CITAT (Leocarpus @ 12-06-2006, 23:37)
Åshild, Konfektions AB
Norrby Långg. 18, 50264 BORÅS, Tel. 033-41 80 00

Vad tror du scrollan, kan det vara det du sökte?

Jaaaa.....visst är det det!!
Tack så jättemycket för hjälpen!!! wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon