*Felix matte*
Inte trodde jag väl att det skulle börja blåsa såååå förbenat och temperaturen sjunka till bara 5 plusgrader under nätterna sad.gif
Nu ser det ut som ampeln som kostade 99kr ... inte har så stora chanser att
piggna till. sad.gif
Iaf så har jag nu satt ampeln i stor kruka (skyddad) nere på golvet.
Lady Hamilton
OJ oj då ohmy.gif Men den kommer nog att repa sig wub.gif Surfinor brukar ju växa så enormt mycket att det om ett par veckor så kommer nog inte att synas vad den har varit med om smile.gif
kerstin z5-6
Mina har också farit ila av halv orkan -men de brukar faktiskt ta sig så länge de inte gått av aldelses under jordytan .. tom då kan de komma igen smile.gif
Vi får hoppas på det bästa , när jag nu för en gångs skull sått ettåringar smile.gif
*Felix matte*
Då kanske det finns hopp om liv ändå smile.gif

den har redan hunnit tappa ett tiotal långa "grenar" som ramlat ner under
stormnätterna.
Jag vill ha sommar, sol och värme NU!!!!!!!
*Felix matte*
CITAT (kerstin z5-6 @ 15-06-2006, 23:14)
Mina har också farit ila av halv orkan -men de brukar faktiskt ta sig så länge de inte gått av aldelses under jordytan .. tom då kan de komma igen smile.gif
Vi får hoppas på det bästa , när jag nu för en gångs skull sått ettåringar smile.gif

Åh vad vackra blommor din hade wub.gif
Håller tummar för frösådda. wub.gif
kerstin z5-6
Håller en tumme för dina vita smile.gif Visst kommer den värme o kav lungt väder nu ...eller hur Agneta ? smile.gif smile.gif smile.gif
pejori
den kommer tillbaka igen wub.gif
den sätter sidoskott, där den gått av, så den kommer att bli ännu tätare och finare snart... wub.gif
pejori
CITAT (kerstin z5-6 @ 15-06-2006, 23:14)
Mina har också farit ila av halv orkan -men de brukar faktiskt ta sig så länge de inte gått av aldelses under jordytan .. tom då kan de komma igen smile.gif
Vi får hoppas på det bästa , när jag nu för en gångs skull sått ettåringar smile.gif

den var en vacker sak det.... smile.gif
*Felix matte*
CITAT (kerstin z5-6 @ 15-06-2006, 23:19)
Håller en tumme för dina vita smile.gif Visst kommer den värme o kav lungt väder nu ...eller hur Agneta ? smile.gif smile.gif smile.gif

Hoppet är det sista man överger smile.gif wub.gif
*Felix matte*
CITAT (pejori @ 15-06-2006, 23:19)
den kommer tillbaka igen wub.gif
den sätter sidoskott, där den gått av, så den kommer att bli ännu tätare och finare snart... wub.gif

Måste hämta almanackan och räkna veckorna till vi kan vänta oss snö igen....

jaha... 13 veckor och 2 dagar... om det blir som i fjol sad.gif 16-9-05 kl 11.00
pejori
ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif hemska tanke!!!! wacko.gif wacko.gif wacko.gif
bara för att retas, ska du se att det snöar redan i augusti i år.... wacko.gif blink.gif wink.gif
*Felix matte*
CITAT (pejori @ 15-06-2006, 23:43)
ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif hemska tanke!!!! wacko.gif wacko.gif wacko.gif
bara för att retas, ska du se att det snöar redan i augusti i år.... wacko.gif blink.gif wink.gif

Inte alls omöjligt... minns hur det var 1964
en julimorgon vaknade turisterna på campingen med 10 cm snö på tälttaket ohmy.gif sad.gif sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon