Full version: Ny här! :-)
betsla
Åh, nu har jag hittat ännu ett forum som jag trivs i! biggrin.gif

Kort om mig, bor med sambo och dotter på 1½ år mitt i Jämtland, mellan Åre och Östersund. Har världens bästa sambo som byggde mig ett växthus för några veckor sen! Nu kan jag äntligen sätta ut alla mina kryddor osv som inte fixar klimatet utomhus.

*springer vidare bland odlingstipsen*
Irene_L
Välkommen hit!!
Jag tycker att det här är ett väldigt trevligt forum. Men man blir snabbt beroende. rolleyes.gif
mvh
Irene
hellen99
Välkommen smile.gif , jag är in ett par svängar varje dag om jag har en dator i närheten!
Biggan_
Jag passar också på att hälsa välkommen. biggrin.gif
Hoppas att du kommer att trivas här!
Beroendeframkallande? Javisst, men inget farligt för hälsan, bara för plånboken! ohmy.gif laugh.gif
Magdis
välkommen hit säger jag också! smile.gif
Snöflinga
VÄLKOMMEM biggrin.gif Härligt med växthus... lycka till med odlingen rolleyes.gif
Betty
Hej och välkommen betsla, hoppas du ska trivas här! smile.gif
Boxer
Hej! och välkommen hit.
Reserv
Välkommen! wub.gif
Mozart
Jag är också ny här, och det känns verkligen som jag kommer att trivas! Verkar vara god stämning och gott om goda tips och idéer! wub.gif

Själv är jag en tjej på 27 år bor i Örebro tillsammans med sambo och en katt och en hund. Har föräldrar som alltid har påtat i sina trädgårdar (sommarsuga och villa) men hos mig är det ett nyupptäckt intresse i samband med att jag blev med trädgård. tongue.gif
krellus
Välkommen hit!
Hoppas att du kommer att trivas!
Airamya
Välkomna säger jag till alla nya medlemmar smile.gif
estet
Välkommen Betsla, Mozart och alla andra!

Här på Odla finns inga "dumma frågor"! Beroendeframkallande, ja visst!
smile.gif
mulle
wub.gif
Välkommen!
Mulle
misSophie
Vad roligt med en till Odlare! smile.gif
Välkommen! wub.gif

Det stämmer, man blir beroende...
netaave
Välkommen, kul med lite nytt blod! (också) smile.gif wub.gif
Leia

Välkommen!
Kathy
Välkommen!! wub.gif
fruberglund
Hälsar även dig välkommen till Odla smile.gif
kristerh
Jag ber oxså att få önska dig välkommen.
krister
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon