Åsa, mälardalen zon 2
Jag är hos mina föräldrar just nu och när jag klev upp var det lugnt båda hundarna låg under trappen och sov. När jag precis hade ätit frukosten klart hörde jag hur Casper morrade och skällde, sedan satte Ronja igång att skälla och sedan blev det vild jakt i huset efter en fet katt som troligtvis sovit här hela natten för dörrarna stängdes igår kväll. Så nu ska jag snart börja städa det är blomkrukor och jord överallt. Hur är en katt funtad som går in i ett hus där det bor 2 främmande hundar hade det varit en bekants hund hade han varit död den hunden bet ihjäl 3 katter innan den var 1år (tysk jaktterrier).


Katten fick jag inte ut förren jag lyckats stänga in hundarna i badrummet och sedan leta fram en fungerande blomspruta + öppna dörrarna så det tog ett tag innan jag fick ut den.
Reserv
tongue.gif Du har fått dagens dos av motion då biggrin.gif rolleyes.gif Tror inte att katter har så bra självbevarelsedrift, eller så är den här katten van hundar. Synd på blommorna om dom vart förstörda huh.gif
Fru fet
En verkligt modig katt (eller annars lite korkad..). Usch vad jobbigt med alla skärvor och all jord. Stackars dig!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon