Full version: Tv program från USA
andersen
Att han inte förstod att att han inte var pappan? vitt par med färgat barn
Snöflinga
Måste fattas något i hjärnkontoret ... bara att ställa opp i sådana program bevisar väl det blink.gif
Pirum
Verkar rimligt underligt ja :/ Fast ibland kan man ju se att svarta personer kan få vita barn, och vita personer svarta, i speciellt USA alltså. Eftersom många svarta av historiska skäl har åtminstone någon del europeiska gener i sig, och även en del som ser "vita" ut har afrikanska gener. Men den här damen verkade ju inte vara färgad nog för det.

Orkade inte se inslaget mer än några sekunder då jag ej har ljud inkopplat just nu.
storm
Ja inget förvånar mig längre!men det gjorde ont i mej att se den lille pojkens oskyldiga blick .
andersen
CITAT (storm @ 21-06-2006, 19:10)
Ja inget förvånar mig längre!men det gjorde ont i mej att se den lille pojkens oskyldiga blick .

Ja Storm hoppas att inte han blir åsido satt nu.
storm
DEt får vi verkligen hoppas,svårt att förstå att man tar upp ett så allvarligt problem i ett tv program.
Magdis
Tragiskt! Killen verkade ju inte ha alla hästarna i stallet men det var ju synd om honom, han blev ju verkligen knäckt. Tjejen hade nog ungefär lika många hjärnceller hon som först ställer till med nåt sånt och sen berättar det för honom på "national TV". blink.gif Och så det oskyldiga barnet mittemellan....tragiskt är vad det är.
catlady
Amen vänta nu, även om det finns en väldig massa idioter så finns det också en väldig massa påhittade och regisserade talk shows och dokusåpor både i USA och här... En sådan här grej trissas ju upp som tusan i reklampauserna innan programmet faktiskt körs så att fler ska titta. Det kanske är helt påhittat!
Ingo
CITAT (catlady @ 21-06-2006, 21:43)
Det kanske är helt påhittat!

Inte omöjligt. Det påstås att en del personer i USA har deltagit i flera olika pratshower av den där typen, med olika påhittade pikanta problem varje gång.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon