Full version: Snart 8000
Biggan_
ohmy.gif biggrin.gif
Kathy
CITAT (Birgitta P @ 24-06-2006, 13:29)
ohmy.gif biggrin.gif

Inte illa...
....fast, man får nog dra bort en och annan som har flera medlemskonton. wink.gif
andersen
CITAT (Scrollan @ 24-06-2006, 13:44)
CITAT (Birgitta P @ 24-06-2006, 13:29)
ohmy.gif  :D

Inte illa...
....fast, man får nog dra bort en och annan som har flera medlemskonton. wink.gif

Vi får nog dra bort många som har slutat att vara här. sad.gif
*Felix matte*
Borde väl inte vara speciellt svårt för Ingemar & Göran att plocka bort "dubletter"...
menar såna som är uppenbart troll. unsure.gif
har ju skett ganska nyligen att de plockade bort några såna. tongue.gif
Inga från Närke
Det ligger också ganska många som har bara ett inlägg sedan flera år tillbaka, eller inget inlägg alls, de borde också tas bort tycker jag. Då skulle det bli mera rättvist vilka som verkligen är medlemmar.
Berith
8000! Imponerande.

Men Ingemar förklarade en gång att dom inte kunde plocka bort nån noll-inläggs-medlem för dom kanske var inne och läste utan att skriva nåt.
Reserv
det är väl ingen tävling heller, vem som skriver mest här blink.gif i såna fall skulle jag va´mer medlem än du wacko.gif ca. 8000 personer har visat ett större intresse för det här forumet än alla andra som bara läser, jag tycker att alla är lika välkommna oavsett hur mycket eller lite man skriver. wub.gif

förtydligande att det är Ingas inlägg jag svarat på
Inga från Närke
CITAT (Reserv @ 25-06-2006, 10:09)
det är väl ingen tävling heller, vem som skriver mest här blink.gif  i såna fall skulle jag va´mer medlem än du wacko.gif ca. 8000 personer har visat ett större intresse för det här forumet än alla andra som bara läser, jag tycker att alla är lika välkommna oavsett hur mycket eller lite man skriver. wub.gif

förtydligande att det är Ingas inlägg jag svarat på

Det har väl inte med att tävla, det sa jag aldrig eller hur? Men det vore mera rättvist att aktiva medlemmar syns och inte de som bara tittar för det kan man ju göra utan att registrera sig.
Något inlägg tycker man ju de borde göra om de är SÅ intresserade som du menar. Då skulle jag ju kunna registrera mig med olika namn hur många som helst för att få upp medlemmsantalet och ibland lägga in inlägg här och där fast vara samma person, använda bara några få som aktivt. Det vore ju inte rätt tycker jag.
Vore mera roligt att se alla aktiva medlemmar som verkligen gör detta forumet levande.
Men vi har ju alla olika synpunkter och det är ju tur det smile.gif
Betty
CITAT (Inga från Närke @ 25-06-2006, 19:19)
Men det vore mera rättvist att aktiva medlemmar syns och inte de som bara tittar för det kan man ju göra utan att registrera sig.

Förstår inte alls hur du menar när du skriver så Inga.
Vaddå rättvist och orättvist? På vilket sätt är något orättvist så som det är nu? Vem drabbas, och hur?
Vad vet någon alls om hur ofta eller sällan en registrerad medlem, som bara läser inlägg men inte vill vara med i olika diskussioner, är inne på forumet? En del av dem säkert oftare än en del som skriver...
Det är ju inte skrivtvång här, eller hur? Ingen medlem är värd mer än någon annan bara för att man skriver inlägg - det är min åsikt i alla fall.
Håller med Reserv om att alla är lika välkommna oavsett hur mycket eller lite man skriver.
forget-me-not
CITAT (Inga från Närke @ 25-06-2006, 19:19)
Men det vore mera rättvist att aktiva medlemmar syns och inte de som bara tittar för det kan man ju göra utan att registrera sig.

Även om man väljer att bara läsa så är det fördelar med att registrera sig. Man ser som inloggad vilka forum som det skrivits i sedan man senast besökte forumet. wink.gif

Och vem vet, dessa doldisar kanske pm:ar en hel del? sleep.gif

Och sedan instämmer jag med Betty, förstår inte alls vad som är orättvist. blink.gif blink.gif
Fialotta
Hur som haver så är det här ett härligt forum i alla väder tongue.gif smile.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon