Full version: Stressterapi
Yin o Yang
Drabbades i onsdag av en oförklarlig yrsel sad.gif . Det gungade som om jag var ombord på en båt i storm och jag trodde det var virus på balansnerven blink.gif . Men så var inte fallet - det var kroppens sätt att säga ifrån att nu är det för mycket av det goda. Stränga order av läkaren att ta det lugnt, inte uppvisningsdansa på midsommarafton sad.gif utan försöka att släppa allt och bara koppla av. Inte så lätt när man är van att ha många järn i elden. Framåt lördagen började gungandet ge med sig och igår var jag i trädgården hela dagen smile.gif . Ren terapi för själen och kroppen wub.gif . Är nu tillbaka på jobbet, men försöker att ta det lugnt, vilket går tack vare underbara arbetskamrater, som förstår.
Fialotta
CITAT (Yin o Yang @ 26-06-2006, 11:39)
Drabbades i onsdag av en oförklarlig yrsel sad.gif . Det gungade som om jag var ombord på en båt i storm och jag trodde det var virus på balansnerven blink.gif . Men så var inte fallet - det var kroppens sätt att säga ifrån att nu är det för mycket av det goda. Stränga order av läkaren att ta det lugnt, inte uppvisningsdansa på midsommarafton sad.gif utan försöka att släppa allt och bara koppla av. Inte så lätt när man är van att ha många järn i elden. Framåt lördagen började gungandet ge med sig och igår var jag i trädgården hela dagen smile.gif . Ren terapi för själen och kroppen wub.gif . Är nu tillbaka på jobbet, men försöker att ta det lugnt, vilket går tack vare underbara arbetskamrater, som förstår.

Hej...Kroppen säger direkt ifrån och då ska man lyssna liksom,
så ta det lugnt nu framöver sånt där är inte att leka med fast jag vet det är svårt när man är uppe i varv jämt...pyssla i trädgården och bara vara är min medecin...var rädd om dig wub.gif
kristerh
Jag håller med, trädgårdsarbete är bra både för kropp o själ, omedvetet "löser" man alla slags problem ute i det gröna.
krister
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon