Full version: Semester!
LadyG
Imorgon åker jag och familjen på semester och vi kommer förmodligen inte att kunna nå Internet de närmaste två veckorna.

Eller kunna och kunna, det handlar mer om vilja smile.gif

Semester ska trots allt vara semester. Så först besöker vi mina föräldrar, i småland och sen ska vi bara slappa! Hoppas vädret tillåter bad och lite sol, och kanske en picknick och lite grillning. wub.gif
yenny
Ha det så underbart!

Själv går jag också på semester i morgon... det skall bli såååååå skönt!
stina
Må så jättegott alla semesterfirare!!!! Jag går på semester imorgon i 4 veckor. Först hägrar landet, sen får vi se. Beror lite på vädret. Är det fint väder blir vi kvar där, blir det dåligt åker vi hem och lever lite stadsliv. Stockholm på sommaren har sin charm den också.... Då kan man passa på och gå och kolla alla saker man som stockholmare aldrig kommer iväg på. Många gånger har "utsocknes" sett mer av stan än vad vi har!

Däremot klarar jag inte av att lämna datorn hemma, den får åka med till landet.

/Stina
Magdis
Ha det så bra på semestern! Först om 4 veckor är det min tur. Jag har 12 jobbnätter kvar på dessa 4 veckor och sen har jag planerat in 12 nätter efter semestern. Sen är det dags att gå på havandeskapspenningen!
Kathy
Åååååååh......avundsjuk? Jag? Nääärå. tongue.gif
Ha en u n d e r b a r semester.... wub.gif
LadyG
Får du inte vara ledig i sommar Scrollan?

Nu ska jag bara packa det istsa och ordna de sista detaljerna så är vi klara, imorgon bär det av.

Så spännande det ska bli!!! tongue.gif
Kathy
CITAT (LadyG @ 29-06-2006, 21:05)
Får du inte vara ledig i sommar Scrollan?

Jodå, jag har nog sett till att jag kommer få semester. wink.gif
Men det är bara det att jag v e r k l i g e n längtar efter den nu.....
Det har varit extremt på jobbet den senaste månaden, så man börjar känna sig tömd.
LadyG
Stackare, men då har du något trevligt att se fram emot åtminstone. Fast det lär väl vara en klen tröst nu.
fruberglund
Ha det så skönt och välkommen till småland smile.gif
Kathy
CITAT (LadyG @ 30-06-2006, 01:40)
Stackare, men då har du något trevligt att se fram emot åtminstone. Fast det lär väl vara en klen tröst nu.

wub.gif wub.gif wub.gif
Yin o Yang
Jag hoppas att alla får en härlig semester och kan koppla av. Själv åker jag till Ungern med mitt folkdanslag den 18 juli smile.gif . Ska bli otroligt spännande
Inga från Närke
Jag och min sambo börjar också semestern på måndag från våra arbeten ska jag tillägga för vi ska ju jobba med huset hela semestern (dräneringen). Ja det blir väl mest min sambo som jobbar, jag sköter markservicen.
Kanske vi kan ta någon dag för att resa till Norge det får tiden utvisa.
kristerh
Går ni på sem nu eller har, så ber jag att få gratulera rolleyes.gif fint väder väntas,
själv har jag haft 1 vecka och är tillb på jobbet nu... jobbar 3 veckor för att sedan gå igen... wink.gif biggrin.gif
krister
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon