Fialotta
Kan rekomendera att gå o göra fotvård och få lite pärlor på stortån, tackarns snyggt nu i tålösa skor...man känner sig snygg som attan...gjorde samma med naglarna, fast pärlor bar på ringnaglarna i samma färg som stortån......nu kommer jag alltid vara så fin...blir ett måste tongue.gif smile.gif
Gillan
Mmmm,....låter både lyxigt och vackert wub.gif

Borde vara nåt för pejori, tror jag wub.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
blink.gif Ni tror inte det skulle se lite fjoligt ut då???? unsure.gif rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif

Näe, ni blir så vackra så i era fina naglar både på fötter och händer wub.gif

Kanske ska förtydliga att svaret är till Maudans rekomendation rolleyes.gif tongue.gif
pejori
CITAT (Evgeni @ 07-07-2006, 08:19)
Mmmm,....låter både lyxigt och vackert wub.gif

Borde vara nåt för pejori, tror jag wub.gif laugh.gif laugh.gif

morr!!!!! mad.gif mad.gif
kan tänka mej att det är fint ja... laugh.gif
Fialotta
CITAT (Reserv @ 07-07-2006, 09:22)
blink.gif Ni tror inte det skulle se lite fjoligt ut då???? unsure.gif rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif

Näe, ni blir så vackra så i era fina naglar både på fötter och händer wub.gif

Kanske ska förtydliga att svaret är till Maudans rekomendation rolleyes.gif tongue.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Testa vetja...du kanske blir hur poppis som helst tongue.gif laugh.gif laugh.gif
Kathy
CITAT (maudan @ 07-07-2006, 08:09)
Kan rekomendera att gå o göra fotvård och få lite pärlor på stortån, tackarns snyggt nu i tålösa skor...man känner sig snygg som attan...gjorde samma med naglarna, fast pärlor bar på ringnaglarna i samma färg som stortån......nu kommer jag alltid vara så fin...blir ett måste tongue.gif  :)

Låter urtjusigt med lite bling-bling. wub.gif
Det där med strasspärlor på naglarna gjorde jag förra året, då jag var på tatuerarmässan.
Svart nagellack och sen gnistrande strasspärlor på snedden. Det blev riktigt läckert.
pejori
CITAT (maudan @ 07-07-2006, 14:40)
CITAT (Reserv @ 07-07-2006, 09:22)
blink.gif Ni tror inte det skulle se lite fjoligt ut då???? unsure.gif  :rolleyes:  :lol:  :lol:

Näe, ni blir så vackra så i era fina naglar både på fötter och händer wub.gif

Kanske ska förtydliga att svaret är till Maudans rekomendation rolleyes.gif  :P

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Testa vetja...du kanske blir hur poppis som helst tongue.gif laugh.gif laugh.gif

det tror jag att han är, utan pärlor och bling-bling laugh.gif laugh.gif laugh.gif
AnitaO
Här tycker jag det är på sin plats att efterlysa bilder laugh.gif tongue.gif
Fialotta
CITAT (AnitaGg @ 07-07-2006, 17:09)
Här tycker jag det är på sin plats att efterlysa bilder laugh.gif tongue.gif

Ha, ha...väntade bara på den frågan laugh.gif laugh.gif otur som jag har...min kamera är utlånad...skit oxå...annars hade jag visat...kan bli lite senare kanske om människan lämnar tillbaks den snart tongue.gif
Fialotta
CITAT (pejori @ 07-07-2006, 15:03)
CITAT (maudan @ 07-07-2006, 14:40)
CITAT (Reserv @ 07-07-2006, 09:22)
blink.gif Ni tror inte det skulle se lite fjoligt ut då???? unsure.gif  rolleyes.gif  laugh.gif  laugh.gif

Näe, ni blir så vackra så i era fina naglar både på fötter och händer wub.gif

Kanske ska förtydliga att svaret är till Maudans rekomendation rolleyes.gif  tongue.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Testa vetja...du kanske blir hur poppis som helst tongue.gif laugh.gif laugh.gif

det tror jag att han är, utan pärlor och bling-bling laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Det tror jag oxå...helt säkert, men en pärla i örat kan han väl få testa...man känner sig snögg tongue.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon