Gossen Ruda
Att ha såna bilar. En grannfru några hus längre ner har haft besök av sin bror med fru. Han drog just iväg uppför gatan med sin veteranbil, en vit Ford Mustang cabriolet, eller heter det convertible? V8-muller så det dånar. Snyft. sad.gif rolleyes.gif
krellus
Något som irriterar mig är de USLA parkeringarna som en del gör.
Jag hyr P-plats och ibland kan jag knappt klämma mig in på min plats! *grrrr*
Gossen Ruda
CITAT (Gossen Ruda @ 12-07-2006, 15:52)
Att ha såna bilar. En grannfru några hus längre ner har haft besök av sin bror med fru. Han drog just iväg uppför gatan med sin veteranbil, en vit Ford Mustang cabriolet, eller heter det convertible? V8-muller så det dånar. Snyft. sad.gif rolleyes.gif

Kanske bäst att påpeka att jag är sjuk, avundsjuk. rolleyes.gif laugh.gif
andersen
CITAT (krellus @ 12-07-2006, 15:57)
Något som irriterar mig är de USLA parkeringarna som en del gör.
Jag hyr P-plats och ibland kan jag knappt klämma mig in på min plats! *grrrr*

Prova att backa in då kan du ställa dej riktigt nära den bilen, och få gott om plats att öppna din dörr rolleyes.gif
Anki på Öland
CITAT (Gossen Ruda @ 12-07-2006, 16:12)
CITAT (Gossen Ruda @ 12-07-2006, 15:52)
Att ha såna bilar. En grannfru några hus längre ner har haft besök av sin bror med fru. Han drog just iväg uppför gatan med sin veteranbil, en vit Ford Mustang cabriolet, eller heter det convertible? V8-muller så det dånar. Snyft.  :(  :rolleyes:

Kanske bäst att påpeka att jag är sjuk, avundsjuk. rolleyes.gif laugh.gif

Förstår dig!
Anki
krellus
CITAT (andersen @ 12-07-2006, 16:15)
CITAT (krellus @ 12-07-2006, 15:57)
Något som irriterar mig är de USLA parkeringarna som en del gör.
Jag hyr P-plats och ibland kan jag knappt klämma mig in på min plats! *grrrr*

Prova att backa in då kan du ställa dej riktigt nära den bilen, och få gott om plats att öppna din dörr rolleyes.gif

laugh.gif Det var ju en riktigt bra idé men jag tror att killen som äger den andra bilen är en halvknäppis. Han repar nog min bil om jag provocerar honom mad.gif
netaave
CITAT (Gossen Ruda @ 12-07-2006, 15:52)
Att ha såna bilar. En grannfru några hus längre ner har haft besök av sin bror med fru. Han drog just iväg uppför gatan med sin veteranbil, en vit Ford Mustang cabriolet, eller heter det convertible? V8-muller så det dånar. Snyft. sad.gif rolleyes.gif

Nostalgi, nostalgi!!!
Förstår dig fullständigt!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon