KURT
Ibland ser man lite annorlunda varianter av "ingen Reklam" skyltar på brevlådor. Man ser ju t ex ofta diverse undantag där folk vill ha endel reklam trots allt. Den här tecknaren har endel intressanta alternativ.
kristerh
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
har skrivit ut alla, får se vilken jag väljer wink.gif
krister
tonic
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Roliga varianter, som man kan ha nytta av. laugh.gif smile.gif smile.gif
CurlySue
Helt underbart....
dagens första skratt....
Floppy
Super duper bra skyltar...funderar på de som de rekomendera att man skulle byta ut med jämna mellanrum för att förvirra postutdelarna...

Blir nog extra kul nu när de har sommarvikarier... laugh.gif tongue.gif laugh.gif tongue.gif
Pirum
Tja, bara man kommer ihåg att det inte är sommarvikariers eller ordinarie brevbärares fel att vi får kommersiell propaganda serverat i brevlådan titt som tätt wink.gif Jag får som tur är nästan ingen reklam alls numera...fattar inte varför, för tidigare när jag hade "INGEN REKLAM" skrivet fick jag nästan varje dag kändes det som. Nu får jag bara 1-2x per vecka, oftast på helger.

(Däremot är det såklart brevbärarens 'fel' att man får icke-adresserad reklam om man skrivit att man inte vill ha reklam. Adresserad reklam måste såklart alltid delas ut, oavsett vad som står på lådan)
Floppy
CITAT (Pirum @ 20-07-2006, 10:48)
Tja, bara man kommer ihåg att det inte är sommarvikariers eller ordinarie brevbärares fel att vi får kommersiell propaganda serverat i brevlådan titt som tätt wink.gif

Absolut...klart att det inte ska skyllas på de som delar ut reklamen om jag tänker vara så taskig å sätta upp dessa skyltar....vilket jag nu inte tänker... tongue.gif ....men det var kul å tänka tanken på hur det kunde ha sett ut när de står där och försöker klura ut hur de ska göra..-ska de ha reklam idag eller inte...???? laugh.gif laugh.gif tongue.gif tongue.gif
Gillan
CITAT (Floppy @ 20-07-2006, 11:01)
CITAT (Pirum @ 20-07-2006, 10:48)
Tja, bara man kommer ihåg att det inte är sommarvikariers eller ordinarie brevbärares fel att vi får kommersiell propaganda serverat i brevlådan titt som tätt  ;)

Absolut...klart att det inte ska skyllas på de som delar ut reklamen om jag tänker vara så taskig å sätta upp dessa skyltar....vilket jag nu inte tänker... tongue.gif ....men det var kul å tänka tanken på hur det kunde ha sett ut när de står där och försöker klura ut hur de ska göra..-ska de ha reklam idag eller inte...???? laugh.gif laugh.gif tongue.gif tongue.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Håller med till punkt och prick wub.gif

Men så har jag då heller aldrig trott att det varit brevbärarns
fel vad jag än fått för post tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon