Castea
Var på Sthlm Jazzfestival igår, och avnjöt underbar Sting-konsert m m.

Någon mer som var där, kanske, av alla 12 000 pers?! rolleyes.gif

Stings son var där också med sitt band Fiction Plane. Kolla in fotot på honom! Äpplet faller inte långt från trädet, va?! laugh.gif wub.gif
aurinko
Uj uj uj;jag som inte ens vet vem du skriver om ohmy.gif sad.gif
cic
Far:


och son:


Vill du läsa mer om Sting så finns info HÄR.
aurinko
Okej;honom har jo jag sett på TV.
Pirum
Hm, ja, han har gjort ett par rätt bra låtar för många år sedan. Den äldre alltså, Sting den yngre har jag nog aldrig hört. Brukar sällan bli bra sånt där, när barn ska gå i kända föräldrars fotspår.

Men det finns undantag såklart...*funderar*...samtidigt ska man väl inte döma barnen alltför hårt, att leva upp till föräldrarnas rykte om det gäller exempelvis John Lennon eller Benny Andersson är ju omöjligt. Även om både Julian Lennon och han...Nannes make...är så skickliga att de haft framgång på egen hand.

Heter det för övrigt Stockholm Jazz Festival? Eller Stockholms jazzfestival? Funderar lite, eftersom vi här i staden är begåvade med det fasansfullt döpta Göteborg Film Festival.
Castea
CITAT (Pirum @ 24-07-2006, 19:48)
Heter det för övrigt Stockholm Jazz Festival?

Ja, det gör det.

Eller "Sthlm Jazz Festival", som de skriver det.

Jo, det är ju svårt att gå i kända föräldrars fotspår som artist, men i det här fallet så har sonen i alla fall inte valt samma musikstil som sin pappa. Fiction Plane kör en litet stökigare rockmusikstil. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon