Full version: Till er allihop
Fialotta
Hej *vink*

Vill bara skicka en hälsning ifrån skärgården...helt underbar sommar men för lite vatten tyvärr...risk nu att brunnen sinar och det blir inte roligt.
'

Har resande semesterfolk här, dom avlöser varann hela tiden, men skoj att dom kommer och mina stugor är bra att ta till då...dom flesta sköter sig själva så jag hinner jobba lite emellanåt oxå.


Hoppas ni har en fin sommar allihop...kram till er alla wub.gif
Hannele
CITAT (maudan @ 23-07-2006, 09:24)
Hoppas ni har en fin sommar allihop...kram till er alla wub.gif

Ja tack, vi har det bra på vår ö, rosorna och kaprifolen doftar ljuvligt,
kram på dej också.

Fialotta
CITAT (Hannele @ 23-07-2006, 09:45)
CITAT (maudan @ 23-07-2006, 09:24)
Hoppas ni har en fin sommar allihop...kram till er alla wub.gif

Ja tack, vi har det bra på vår ö, rosorna och kaprifolen doftar ljuvligt,
kram på dej också.


Vilken härlig rofylld bild...snacka om stressfritt smile.gif
Är det nån av de dina Hannele smile.gif
Leia
CITAT (maudan @ 23-07-2006, 09:24)
Hej *vink*

Vill bara skicka en hälsning ifrån skärgården...helt underbar sommar men för lite vatten tyvärr...risk nu att brunnen sinar och det blir inte roligt.

Hoppas ni har en fin sommar allihop...kram till er alla wub.gif

Kram till dig med! wub.gif
Här i Uppsala regnar det just nu! Tjoho! Det är ju inte superlångt mellan oss så jag hoppas att du också får en skur och att din brunn inte sinar! wub.gif
Fialotta
CITAT (Leia @ 23-07-2006, 10:30)
CITAT (maudan @ 23-07-2006, 09:24)
Hej *vink*

Vill bara skicka en hälsning ifrån skärgården...helt underbar sommar men för lite vatten tyvärr...risk nu att brunnen sinar och det blir inte roligt.

Hoppas ni har en fin sommar allihop...kram till er alla wub.gif

Kram till dig med! wub.gif
Här i Uppsala regnar det just nu! Tjoho! Det är ju inte superlångt mellan oss så jag hoppas att du också får en skur och att din brunn inte sinar! wub.gif

ÅHHH...tack vännen, ser nu att det är svart på himlen.yes en redig skur skulle sitta fint nu wub.gif
lilla mamma
yin och yang fick 60 mm igår, undrar om trädgården flöt bort
Hannele
CITAT (maudan @ 23-07-2006, 09:54)
Vilken härlig rofylld bild...snacka om stressfritt smile.gif
Är det nån av de dina Hannele smile.gif
Maken i sin egenhändigt gjorda havskajak. wub.gif
stennie
Kram tillbaka..hoppas du får många fler härliga sommardagar !!!

Själv ska jag tillbaka till jobbet i morgon sad.gif
Men kvällarna och helgerna kan man ju fortfarande njuta av wub.gif
zaaritha
Eftersom vi måste vattna vår arrendators nötkreatur--ca 150-160 st--så börjar vår djupbrunn verka att sina ut! Vad gör vi då?
Den har ej sinat på 40 år!
Och--jag kan ju ej vattna rabatterna, för djuren ska ju ha allt vatten..........
Fialotta
CITAT (zaaritha @ 23-07-2006, 23:00)
Eftersom vi måste vattna vår arrendators nötkreatur--ca 150-160 st--så börjar vår djupbrunn verka att sina ut! Vad gör vi då?
Den har ej sinat på 40 år!
Och--jag kan ju ej vattna rabatterna, för djuren ska ju ha allt vatten..........

Fortfarande inget regn här....men det ser ut som om det tänker bli...hoppas, hoppas för både oss o djuren smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon