Full version: Sommarlov
Kathy
Hej alla!

Är hemma som allra hastigast i stan för att betala några räkningar, kolla posten och hämta upp mina föräldrar.

Nu lämnar jag strax den hektiska stan som dallrar av het sommarluft för att, återigen, styra bilnosen mot vårt älskade Källviken.

Potatisen växer så det knakar, blommorna stortrivs, altanen är färdigbyggd sånär som på att vi (läs: min man) ska byta ut den gamla trappan mot en nybyggd, småmissarna fullkomligt älskar att jaga fjärilar och mygg (heja, heja) och jag fyndar för fullt på auktionerna. biggrin.gif

Ta väl vara på er, allihopa!!

*vink* wub.gif
Inga från Närke
Vi ser fram mot lite bilder sedan från ditt sommarparadis med alla sin prakt och nya altanen.
Hoppas du har det skönt och har haft skönt. Min semester är inne på sista veckan nu och vi har "bara" hållit på med huset. Sedan kommer det en liten födelsedagsfest för gubben på torsdag.
yenny
Det låter härligt biggrin.gif

Ha en fortsat härlig semester wub.gif
forget-me-not
wub.gif
Kathy
Hemkommen med hemgjord rabarbersaft, svart vinbärssylt, hallonsylt och svartvinbärsbladssaft.

Trött efter att ha kört bil i regnrusk och mörker....det tog sin lilla tid att komma iväg från stugan ikväll....det var en del som skulle fixas innan vi åkte.

Semestern avslutades med en Eldsfest i Österbybruk - vattenshow med fackelsim, hopp ifrån hopptorn med facklor och genom eldsflammor, stort fyrverkeri, uppträdanden, dans...m.m....m.m.
Allt var inramat med kulörta lampor á la folkpark på 50-talet.

wub.gif wub.gif wub.gif
netaave
CITAT (Scrollan @ 14-08-2006, 01:44)
Hemkommen med hemgjord rabarbersaft, svart vinbärssylt, hallonsylt och svartvinbärsbladssaft.

Trött efter att ha kört bil i regnrusk och mörker....det tog sin lilla tid att komma iväg från stugan ikväll....det var en del som skulle fixas innan vi åkte.

Semestern avslutades med en Eldsfest i Österbybruk - vattenshow med fackelsim, hopp ifrån hopptorn med facklor och genom eldsflammor, stort fyrverkeri, uppträdanden, dans...m.m....m.m.
Allt var inramat med kulörta lampor á la folkpark på 50-talet.

wub.gif wub.gif wub.gif

Vilken dag var du där?
Jag var där igår. Visst är det häftigt, men som det stod i tidningen idag, lite tragiskt eftersom det är eldfesten som avslutar sommaren i Ö-bruk.
Kathy
CITAT (netaave @ 14-08-2006, 08:34)
Vilken dag var du där?
Jag var där igår. Visst är det häftigt, men som det stod i tidningen idag, lite tragiskt eftersom det är eldfesten som avslutar sommaren i Ö-bruk.

Jag var där på lördagen eftersom vi åkte hem igår.
Dessutom regnade det igår, så vi hade nog tur som valde lördagen. wub.gif
netaave
Fast regnet kom senare, men det hängde i luften hela tiden och kom enstaka stänk, sen på hemvägen då kom det verkligen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon