Full version: Petitessproblem
Snöflinga
I något inlägg jag gjorde ville jag förstärka det skrivna med en roligare bild från Smiley central (tredje tecknet från vänster, ser ut som ett blått segel el. pil) ... Gick inte alls och sedan dess har en glad gubbe med tummen opp förföljt mig wub.gif Hjälper icke att jag stänger av datorn, han poppar opp ändå mad.gif
Är det någon som vet hur jag blir av med denna efterhängsna filur ... och hur man ev. kan lägga in den i ett inlägg unsure.gif
*Felix matte*
Var finns gubben? I muspekaren eller?

jag använder ofta smiley centrals gubbar i mina inlägg
men aldrig har någon "fastnat". unsure.gif

Om du vill ha med gubben i inlägg så högerklickar du på den
och kopierar egenskaper = bildadressen
Den klistrar du sedan in i BILD-rutan efter att först ha deletat http som står där.
Snöflinga
Ja, i muspekaren ... han förföljer mig ... kommer att finnas i mina drömmar i natt wacko.gif
*Felix matte*
Då får du gå in på Start... Kontrollpanelen... Mus...
Där väljer du Pekare och sedan Normal och OK
Då bör du få tillbaka din normala pekare och slipper gubben tongue.gif smile.gif
Snöflinga
Kom in på muspekare men där fanns icke normal ruta sad.gif sad.gif sad.gif Blir blink.gif Föresten är det samma gubbe du visade fast i miniformat !
Leia
CITAT (Snöflinga @ 30-07-2006, 23:15)
Ja, i muspekaren ... han förföljer mig ... kommer att finnas i mina drömmar i natt wacko.gif

Hur har natten varit? Några mardrömmar? biggrin.gif tongue.gif (förlåt kunde inte låta bli! biggrin.gif Jag förstår att det är jätteirreterande...)
LadyG
CITAT (Snöflinga @ 31-07-2006, 00:53)
Kom in på muspekare men där fanns icke normal ruta sad.gif sad.gif sad.gif Blir blink.gif Föresten är det samma gubbe du visade fast i miniformat !

Gick du in på kontrollpanelen, mus och växlade till fliken pekare? Isf ska du välja schema "inget". Då borde gubben försvinna om han inter edan givit sig av smile.gif
Snöflinga
Tack Leja för omtanken rolleyes.gif Han fanns faktiskt med i en drömfrekvens Den Glade Lille Skiten ... slog till honom och vaknade av att det var en fluga ... den dog men inte DGLS, för när jag nu slog på datorn fanns han genast där, leende och visar tummen opp mad.gif Funderar på att anmäla honom tii Admin som måhända kan porta honom wacko.gif

Tycker ni att jag borde gå en datakurs huh.gif Får så många bra råd här....testar och så finns inte de orden på min dator (och det är ändå en ny Dell) ... Blir skogstokig, som någon uttryckte sig här sad.gif

Kramar från mig och DGLS

PS Men jag lyckades trycka bort Googel, som jag hade som nästintill startsida och inte 17:on får jag dit den igen .... Tack även Lady G... skall testa ditt råd när jag kommer hem från utflykten ...
Snöflinga
JÄPP ... nu är han borta, den lille gynnaren tongue.gif Tryckte på normalpekare och VIPS så försvann han i cyberrymnden laugh.gif Men TACK för hjälpen, skall gå in på testavdelningen och se om jag lyckas få in andra bilder ... vem vet ... en vacker dag så ... wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon