Full version: regn och åska
mittas
Hej
I måndags börja ja min semester rolleyes.gif
Men idag är det onsdag och man är inte lika rolleyes.gif längre,
regn och åska i måndags och idag, sån tur va så gick ovädret snabbt
över men enligt vädret på tv så ska de forsätta så resten av veckan och helgen wacko.gif
Ojoj vad ska man hitta på, städa, tvätta och andra tråkiga hushållssysslor vill man ju inte hålla på med varje dag, så idag tog vi en sväng till Skara och sen till Lidköping, regn där också det var som regnet förföljde oss.

Ok visst behövs regnet, men nu kan de väl räcka wacko.gif

mvh Catarina
LadyG
Lyckans ost säger jag bara, här är det ökentorrt minsann.

Kan du inte dela med dig? tongue.gif
mittas
Hej
Visst delar jag med mig rolleyes.gif
Hur mycket vill du ha?

Idag är faktiskt vädret lite bätter, man får hålla tummarna och hoppas.
MVh Catarina

p.s Kul att nån svara på detta inlägg biggrin.gif
aurinko
Här är det sol och varmt men ändå lite svalare efter regnandet.
anna_rispan
här är det också regnigt. o förstår om du tycker det är trist på din semster. men det finns ju ne hel del saker att prova på o lära sig inomhus också. inte bara städa o så.
mittas
[COLOR=red]

Hej

Tycker att ja har lärt mig allt inomhus rolleyes.gif
Vet ej vad du syftar på! ohmy.gif

Ja skulle nog inte sagt för mycket i morse nu börjar de mörkna igen sad.gif

Har faktiskt städat altanen nu, väldigt mycket fröer från björkarna trots att ja inte "äger" en enda björk, känns lite ogjort för de kommer väl mera

MVH Catarina
stina
Nu regnar det på mej också (och på LadyG också om hon är hemma).

/Stina
anna_rispan
CITAT (mittas @ 03-08-2006, 13:14)
[COLOR=red]

Hej

Tycker att ja har lärt mig allt inomhus rolleyes.gif
Vet ej vad du syftar på! ohmy.gif

Ja skulle nog inte sagt för mycket i morse nu börjar de mörkna igen sad.gif

Har faktiskt städat altanen nu, väldigt mycket fröer från björkarna trots att ja inte "äger" en enda björk, känns lite ogjort för de kommer väl mera

MVH Catarina

jag menar att man skaffar sig nya hobbies. jag provade på scrapbooking för ett tag sedan. man kan börja läsa tidningar man aldrig läst förut, om fotografering, segling, ridsport. samla på äggkoppar eller gå på musér. perfekt i regnet!!
mittas
Hej
Det där med scrapbooking har ja faktiskt kollat på via nätet,
tycker det verkar kul, men man ska ju h lite fantasi då och de har
inte ja, inte för tillfället i alla fall rolleyes.gif

Brukar ta mig an ett korsord ibland men ja blir lite rastlös
Skriver också brev har ett antal brevvänner men alla brev är nu besvarade.

Förtillfället så går ja mellan datorn, altan, och trädgården plockar lite här och lite där wacko.gif
MVH Catarina
anna_rispan
Ja jag fick också lite chock när jag såg alla alster på internet och de som kursledraen hade gjort. men nu när jag har varit på nybörjar/prova på kursen så tänker jag att det där med fantasin det är det nog inte sååå noga med. det handlar nog mest om att låta sitt bild sinne få komma fram och det gör det med tiden. som med allt hantverk så ser det allra första rätt så annorlunda ut mot det man gör ett par år senare.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon