Trädgårdsmannen
Kan inte låta bli att utmana alla på trimmerns ädla konst...HÄR. laugh.gif laugh.gif
Hasse_h
Hehe...1053 p. wacko.gif
stina
933! tongue.gif
Trädgårdsmannen
...men skriv in er då - när ni hamnar på highscorelistan!!
Hasse_h
Har ju gjort det... men den ligger lokalt så ingen annan än man själv ser den...
Trädgårdsmannen
Aj katten - så dom andra man ser där är alltså fiktiva eller? För vart ligger dom?

Mitt bästa hittills är 2128 p.
Cecilia zon 5
tongue.gif det enda kuliga med detta var att få köra på katterna.... blink.gif
(förlåååt)
Almdalen
Försökte men det är inget för mig helt okoncentrerad, stängde av innan det var slut. Skall visa det för maken han uppskattar det säkert.
wub.gif
Ingegerd
Kana
2323 biggrin.gif Men det fanns för få nivåer, det blev ju först kul på de tre sista! laugh.gif

K.
yla
ja jag blir super stressad av såna där o svansen nuddade jag på katten så den skrek
en o annan blomma gick åt o när jag försökte mej på en sväng runt dammen för o ta en tuva där så hamnade jag självklart i dammen o DOG blink.gif
sen fick de va ,ett liv fick räcka
fast de va ju lite kul men bara en gång ,tänk va de finns mycke wub.gif rolleyes.gif laugh.gif tongue.gif
Kattmatte
1695 id första försöket, men datorn min lacka ur och la av vid andra. *surput*
Erika zon 4
Ligger i topp på listan, men ni andra hade ju bättre.. smile.gif 1005 p. Det var vid första försöket, det här var kuul! biggrin.gif
Trädgårdsmannen
Ja det är nå´t med att ens highscore lagras lokalt på din dator så därför ser vi inte varandras resultat...
Erika zon 4
Ja, ok, såg det sen! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon