Full version: Medlemmar på Odla.nu
Dr blomma
Och är intresserad av trädgård/krukväxter.
Gillar att fiska plocka svamp fotografera vandra i skog & mark!!

Mvh Dr blomma
stina
Hej och välkommen! rolleyes.gif

Fotografera - då kanske vi får se lite foton här så småningom?

/Stina
gammelnalle
Välkommen hit i det gröna!!

som du kanske har sett så är det inte bara växter som odlas här!! även åsikter av de mest skiftande karaktärer.

Hoppas du kommer att trivas här.


b
Leia
Välkommen säger även jag! smile.gif
Tesa
Vill också hälsa välkommen...
Hoppas du skall trivas..dina intresse utöver odling tror jag delas av en hel del här.. smile.gif
Biggan_
Välkommen hit, hoppas att du kommer att trivas!
netaave
Välkommen
Alexander-VG-zon3
välkommen
Snöflinga
Välkommen önskar även jag dig rolleyes.gif
Inga från Närke
CITAT (Dr blomma @ 13-08-2006, 16:14)
Och är intresserad av trädgård/krukväxter.
Gillar att fiska plocka svamp fotografera vandra i skog & mark!!

Mvh Dr blomma

Välkommen hit från mig också.
Här diskuterar men hejvilt om allt och inget. T.ex. Sex o samlevnad, Jesus, skuggor, djur, sjukdomar, sagor, ord o ordspråk, dagens väder, dagens historer, dagens bild m.m.

Sedan har du ju de andra avdelningarna där man är mera trädgårdsinriktade, där men får inspiration m.m. och svar på allt mellan himmel och jord. Kan inte någon svara så hjälper de till att leta svaren.

Hoppas du kommer att trivas.

Ett tips. Lägg in dina intressen m.m. i din profil och även var du bor typ zon m.m. så när vi klickar på din signatur kan alla se det och inte behöver leta upp denna tråden.
Fialotta
Välkommen hit till odla...du kommer säkert att trivas här...mysigt gäng smile.gif
Betty
Hej och välkommen Dr blomma! Hoppas du ska trivas i vårt brokiga gäng! smile.gif
Kathy
Välkommen hit. wub.gif
Dr blomma
Tack!!
För det varma välkommnadet av alla här =)))))))

Mvh/Dr blomma
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon