Full version: Maska på jobbet
LadyG
Aftonbladet publicerar följande artikel, där de nästan bokstavligen uppmanar folk att maska på jobbet.

Arbetsmoral, solidaritet med kollegorna och heder verkar inte vara begrepp som står speciellt högt i kurs på Aftonblaskan.

Ska man behöva fuska till sig sina lagstadgade, avtalsreglerade pauser, eller vad är det de menar?
gammelnalle
du kan ju trösta dig med att över 75% av läsarna "störde sig" på att andra maskade...

men jag håller nog med dig... lite dåligt (men väntat av AB eller Expresssen) att komma med sånt.

b
LadyG
Jag blir så trött på AB och Expressen, de verkar tävla om förstapriset i meningslöshet.

Fast mest trött blir jag nog på mig själv som läser eländet, och blir sur laugh.gif
Farbror Blå
Men om man jobbar med att sticka då? wink.gif
LadyG
Då får man absolut inte titta på TV samtidigt, det skulle ju kunna uppfattas som att man har roligt på jobbet, gud förbjude, och det kan vi ju inte ha biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon