Kathy
Ska du se valvakan på TV ikväll?
pejori
nopp...ska arbeta vid datorn hela kvällen smile.gif smile.gif
den behöver städas laugh.gif laugh.gif
Whiskuchi
Nej, jag tänker sussananna sött på örat wink.gif
Tezzla
Ja, självklart! Ska bli jättespännande!
niklaswik
Kommer tyvärr ligga i en lastbil i Huddinge så TV-bristen är total. sad.gif Får nöja mig med att höra på radio, men det går väl också an.

Har annars suttit som klistrad framför dom senaste två valvakorna. (Då jag varit 11 och 15 år!)
mittas
Hej.
Efter att ha jobbat fre och lör eftermiddag till klockan 22.15 så
hade ja sett fram emot en kväll framför tv:n, ser då att de bara är
valvaka mad.gif
Nej de får allt bli en dvd film istället rolleyes.gif

MVH Catarina
Åsa, mälardalen zon 2
CITAT (mittas @ 17-09-2006, 15:04)
Hej.
Efter att ha jobbat fre och lör eftermiddag till klockan 22.15 så
hade ja sett fram emot en kväll framför tv:n, ser då att de bara är
valvaka mad.gif
Nej de får allt bli en dvd film istället rolleyes.gif

MVH Catarina

Jag tror också jag stoppar inte film i apparaten istället jag har bara kanal1, tv2 och tv4 så annars har jag bara valvaka, valvaka eller valvaka att välja på eftersom dessa kanaler är helt inriktade på valvakan ikväll.
Lady Hamilton
Jag saknar alternativet "Nej - Jag är en av de sitter och räknar rösterna" smile.gif
Kathy
CITAT (Hamilton @ 17-09-2006, 15:16)
Jag saknar alternativet "Nej - Jag är en av de sitter och räknar rösterna" smile.gif

Sorry. wub.gif
wolkenkrabber
vet inte, mer troligt är att jag kommer sitt vcid datorn med tvn på i bakgrunden... set tvn bakom dataskärmen... så jag kommer nog snegla från och till... finns nog inte mkt mer att välja än valvaka på tvn om man bara har analogt...
anna_rispan
ja lite av o till. det är allt lite spännande o se hur det utvecklar sig under kvällen.
askar
Har aldrig missat en valvaka och ser så klart ikväll också.

Hörde just att i år är första gången man räknar blankrösterna.
Ralf
Nej, det behövs ej, allt finns ju på www.val.se, som är valmyndighetens hemsida.
Pirum
Klart man följer valvakan, det gör man av gammal tradition, ska bli intressant, även om om spänningen till del riskerar förstöras om några minuter.
askar
CITAT (Ralf @ 17-09-2006, 19:56)
Nej, det behövs ej, allt finns ju på www.val.se, som är valmyndighetens hemsida.

Tack! såg din länk och har sidan uppe smile.gif

Men inte missar jag vakan för det... den har jag följt så länge
jag kan minnas, tror det var på radion "förr i tiden" smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon