netaave
Ser riktigt höstlikt ut ute nu, brrr.
Nu kommer den där tiden då det är dags att fylla på ljusförrådet och kura lite på kvällarna. Mysigt!
Började jobba idag och trodde inte det var sant när klockan ringde i morse och det var kolsvart utanför fönstret. Det är ju 1 månad sen jag behövde gå upp så tidigt (5.45)
scorpan
Ja huga ja...lika mörkt när man kliver upp som när man lade sig.
Det fina med det hela är att man har en bra anledning att njuta lite extra av ljusen.
Jag har påbörjat bunkringen av ljut och ljus massa för att göra mycket värmeljus i vinter biggrin.gif

HA en underbar kväll. wub.gif
Bettson
I kväll går jag med tjocka tröjor på. Tänkte att moste vi börja elda redan.

Men så kom jag på att det är i början på oktober tongue.gif
Betty
CITAT (Bettson @ 03-10-2006, 20:33)
I kväll går jag med tjocka tröjor på. Tänkte att moste vi börja elda redan.

Men så kom jag på att det är i början på oktober tongue.gif

Ja och innan vi vet ordet av så är det dax att plocka fram elljusstakar och adventsstjärnor! ohmy.gif Och det ska bli såååå mysigt! wub.gif
ninnisky
CITAT (Betty @ 03-10-2006, 20:40)
Ja och innan vi vet ordet av så är det dax att plocka fram elljusstakar och adventsstjärnor!  :o  Och det ska bli såååå mysigt! wub.gif

Det var X-pris på Carl Larssons-ljusstakar för två veckor sedan på Coop i Götet sad.gif sad.gif sad.gif
netaave
Fick Jotex julkatalog idag, så nog märks det att det lackar.....
Förresten har ni satt julhyacinterna?
Inga från Närke
Jo visst är det mörkt både morgon och kväll och långt till vintertid. Man hinner ju inget på kvällen när man kommer hem vid 17-tiden utomhus.
Märker också av trötthet när det går mot hösten.
Betty
Ja den här tiden tycker jag är den allra värsta... även om jag lider av kronisk värk året om så är det värst på hösten... Det regnar här idag med - precis som igår och i förrgår... sad.gif Skulle inte vara helt fel med ett par veckor i solen nu... wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon