Klura
Jag har mailat ebay och frågat om de är enligt reglerna, men de verkar inte bry sig eftersom auktionen fortfarande ligger kvar.
http://www.ebay.se/viItem?ItemId=260037052941


mad.gif
sudden
fast vad jag förstår vill de inte ha en auktion utan har bara använt sidan som en annons eftersom de vill ha handpenning och priset verkar vara ett fast pris. de vill ju att man ska ringa vid intresse och inte buda... så jag vet inte vad jag ska tänka om annonsen riktigt.. värre är väl att de parat en renrasig rottweiler med en renrasig am bulldig (tycker det ser ut som en sån) helt medvetet... det är ju två raser som inte har samma psyke alls... undrar hur valparna blir..
CurlySue
godkännda betalningsmetod: postförskott ??? mad.gif
Ska hon skicka valparna med posten eller?? mad.gif
Så oseriöst att jag blir galen mad.gif mad.gif mad.gif
AnitaO
Budgivning på hundvalpar .... seriöst mad.gif
Hoppas, hoppas att dom inte får sälja dom så dom sitter där med 4 hundar att ta hand om.
Då kanske dom lär sig att hunduppfödning är till för dom som bryr sig om hundar mer än pengar.
sudden
CITAT (sarah68 @ 05-10-2006, 09:28)
godkännda betalningsmetod: postförskott ??? mad.gif
Ska hon skicka valparna med posten eller?? mad.gif
Så oseriöst att jag blir galen mad.gif mad.gif mad.gif

jag tror de vill ha handpenningen som postförskott men att man måste åka och hämta dem... hoppas det iaf!
sudden
CITAT (AnitaGg @ 05-10-2006, 10:25)
Budgivning på hundvalpar .... seriöst mad.gif
Hoppas, hoppas att dom inte får sälja dom så dom sitter där med 4 hundar att ta hand om.
Då kanske dom lär sig att hunduppfödning är till för dom som bryr sig om hundar mer än pengar.

de hade ju redan fått två sålda och har nu två kvar.... de kanske har lagt annonsen på blocket oxå vilket iofs är lika seriöst..
Leia
det verkar som att annonsen är borta nu iallafall. smile.gif Hoppas att hundarna får ett bra liv.... unsure.gif
Klura
Jo jag fick ett svar från ebay där dom talade om att de haft kontakt med ägarna + att de plockat bort auktionen.
sudden
CITAT (Klura @ 06-10-2006, 23:17)
Jo jag fick ett svar från ebay där dom talade om att de haft kontakt med ägarna + att de plockat bort auktionen.

åh så bra!! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon