Full version: Kan du bli minister?
AnitaO
Jag betalar TV-licens så jag kvalificerar mig inte laugh.gif
Hannele
GRATTIS!
Du kan bli minister i vårt land!
sleep.gif

Är jag så tråkig...?
Tezzla
Nej, jag kan inte bli minister. Föll bort på redan på andra frågan tror jag... laugh.gif
Ophelia
Jag kan bli minister (ljög dock på första frågan) biggrin.gif
Betty
CITAT (Hannele @ 11-10-2006, 14:59)
GRATTIS!
Du kan bli minister i vårt land!
sleep.gif

Är jag så tråkig...?

Nej inte tråkig - bara ärlig. smile.gif
Jag med skulle kunna bli minister - men jag skulle inte vilja... rolleyes.gif
AnitaO
CITAT (Tezzla @ 11-10-2006, 15:13)
Nej, jag kan inte bli minister. Föll bort på redan på andra frågan tror jag... laugh.gif

Det var väl bara 2 frågor laugh.gif rolleyes.gif
Tezzla
CITAT (AnitaGg @ 11-10-2006, 17:19)
CITAT (Tezzla @ 11-10-2006, 15:13)
Nej, jag kan inte bli minister. Föll bort på redan på andra frågan tror jag...  :lol:

Det var väl bara 2 frågor laugh.gif rolleyes.gif

Ja, för oss mindre laglydiga och ärliga, ja laugh.gif
Boxer
Jag kan men vill inte! wink.gif
Gillan
Lätt som en plätt blev det blink.gif , frågan är väl vad jag skulle där att göra? Bland en massa skojare och bedragare, Nääe, jag stannar nog hemma jag rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif laugh.gif
Bettson
CITAT (Betty @ 11-10-2006, 17:14)
CITAT (Hannele @ 11-10-2006, 14:59)
GRATTIS!
Du kan bli minister i vårt land!
 -_-

Är jag så tråkig...?

Nej inte tråkig - bara ärlig. smile.gif
Jag med skulle kunna bli minister - men jag skulle inte vilja... rolleyes.gif

En till..... laugh.gif
askar
Kan ju alla som inte fifflat ...jag svarade iaf nej på alla frågor.

Men... inte skulle jag vilja bli minister. wink.gif
Ingo
CITAT (Ophelia @ 11-10-2006, 16:59)
Jag kan bli minister (ljög dock på första frågan) biggrin.gif

Att du ljög lär väl inte minska chansen att bli minister. tongue.gif
Däremot blir du det kanske inte så länge (om nån journalist kommer på dig)!
Ophelia
CITAT (Ingo @ 12-10-2006, 17:36)
CITAT (Ophelia @ 11-10-2006, 16:59)
Jag kan bli minister (ljög dock på första frågan)  :D

Att du ljög lär väl inte minska chansen att bli minister. tongue.gif
Däremot blir du det kanske inte så länge (om nån journalist kommer på dig)!

Nej jag tror jag har större möjlighet om jag bluffar lite. ja kommer någon journalist på mig så blir det bara att plocka fram mutpåsen. Hjälper inte det så kan jag säkert hicka fram någon liten tår och göra avbön i tidningar. Kanske blir jag av med ministerposten men jag kan ju utnyttja mina "fem minuter i ramljuset" och bli känd. När det sedan skett hoppar jag på någon vidrig dokusåpa och lever ett he...vetes liv. Genom detta tjänar jag då hiskelit mycket pengar som jag smyginvesterar samtidigt som jag lever loppan. Pengarna växer och jag blir till slut så rik att jag kan köpa mig ett litet sött hus med STOOOOOR trädgård. sedan lever jag lycklig i alla mina dagar (med lite pension från tiden som minister) rolleyes.gif
Magdis
CITAT (Ophelia @ 12-10-2006, 18:13)
Kanske blir jag av med ministerposten men jag kan ju utnyttja mina "fem minuter i ramljuset" och bli känd.

Men du kan ju alltid bli landshövding sedan! rolleyes.gif
pejori
CITAT (Ophelia @ 12-10-2006, 18:13)
Nej jag tror jag har större möjlighet om jag bluffar lite. ja kommer någon journalist på mig så blir det bara att plocka fram mutpåsen. Hjälper inte det så kan jag säkert hicka fram någon liten tår och göra avbön i tidningar. Kanske blir jag av med ministerposten men jag kan ju utnyttja mina "fem minuter i ramljuset" och bli känd. När det sedan skett hoppar jag på någon vidrig dokusåpa och lever ett he...vetes liv. Genom detta tjänar jag då hiskelit mycket pengar som jag smyginvesterar samtidigt som jag lever loppan. Pengarna växer och jag blir till slut så rik att jag kan köpa mig ett litet sött hus med STOOOOOR trädgård. sedan lever jag lycklig i alla mina dagar (med lite pension från tiden som minister) rolleyes.gif

japp...så blir det laugh.gif laugh.gif laugh.gif
OM du efter det, faller i glömska...är det bara att göra helkväll på stan och moona lite, sen flyter mer pengar och berömmelse in laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ophelia
CITAT (pejori @ 12-10-2006, 18:18)
CITAT (Ophelia @ 12-10-2006, 18:13)

Nej jag tror jag har större möjlighet om jag bluffar lite. ja kommer någon journalist på mig så blir det bara att plocka fram mutpåsen. Hjälper inte det så kan jag säkert hicka fram någon liten tår och göra avbön i tidningar. Kanske blir jag av med ministerposten men jag kan ju utnyttja mina "fem minuter i ramljuset" och bli känd. När det sedan skett hoppar jag på någon vidrig dokusåpa och lever ett he...vetes liv. Genom detta tjänar jag då hiskelit mycket pengar som jag smyginvesterar samtidigt som jag lever loppan. Pengarna växer och jag blir till slut så rik att jag kan köpa mig ett litet sött hus med STOOOOOR trädgård. sedan lever jag lycklig i alla mina dagar (med lite pension från tiden som minister)  :rolleyes:

japp...så blir det laugh.gif laugh.gif laugh.gif
OM du efter det, faller i glömska...är det bara att göra helkväll på stan och moona lite, sen flyter mer pengar och berömmelse in laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Åhhhh....du kan få bli min manager, promotor eller vad det nu heter laugh.gif
pejori
CITAT (Ophelia @ 12-10-2006, 18:20)
CITAT (pejori @ 12-10-2006, 18:18)
CITAT (Ophelia @ 12-10-2006, 18:13)

Nej jag tror jag har större möjlighet om jag bluffar lite. ja kommer någon journalist på mig så blir det bara att plocka fram mutpåsen. Hjälper inte det så kan jag säkert hicka fram någon liten tår och göra avbön i tidningar. Kanske blir jag av med ministerposten men jag kan ju utnyttja mina "fem minuter i ramljuset" och bli känd. När det sedan skett hoppar jag på någon vidrig dokusåpa och lever ett he...vetes liv. Genom detta tjänar jag då hiskelit mycket pengar som jag smyginvesterar samtidigt som jag lever loppan. Pengarna växer och jag blir till slut så rik att jag kan köpa mig ett litet sött hus med STOOOOOR trädgård. sedan lever jag lycklig i alla mina dagar (med lite pension från tiden som minister)  rolleyes.gif

japp...så blir det laugh.gif laugh.gif laugh.gif
OM du efter det, faller i glömska...är det bara att göra helkväll på stan och moona lite, sen flyter mer pengar och berömmelse in laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Åhhhh....du kan få bli min manager, promotor eller vad det nu heter laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif lovar att hålla koll, på¨var ett TV-team finns laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif
Ophelia
CITAT (pejori @ 12-10-2006, 18:22)
CITAT (Ophelia @ 12-10-2006, 18:20)
CITAT (pejori @ 12-10-2006, 18:18)
CITAT (Ophelia @ 12-10-2006, 18:13)

Nej jag tror jag har större möjlighet om jag bluffar lite. ja kommer någon journalist på mig så blir det bara att plocka fram mutpåsen. Hjälper inte det så kan jag säkert hicka fram någon liten tår och göra avbön i tidningar. Kanske blir jag av med ministerposten men jag kan ju utnyttja mina "fem minuter i ramljuset" och bli känd. När det sedan skett hoppar jag på någon vidrig dokusåpa och lever ett he...vetes liv. Genom detta tjänar jag då hiskelit mycket pengar som jag smyginvesterar samtidigt som jag lever loppan. Pengarna växer och jag blir till slut så rik att jag kan köpa mig ett litet sött hus med STOOOOOR trädgård. sedan lever jag lycklig i alla mina dagar (med lite pension från tiden som minister)  rolleyes.gif

japp...så blir det laugh.gif laugh.gif laugh.gif
OM du efter det, faller i glömska...är det bara att göra helkväll på stan och moona lite, sen flyter mer pengar och berömmelse in laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Åhhhh....du kan få bli min manager, promotor eller vad det nu heter laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif lovar att hålla koll, på¨var ett TV-team finns laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif

...och ringa dem på deras kortnummer om jag ställer till någon liten mysig skandal laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon