Full version: Känner mej nöjd!
stina
Idag har jag minsann varit duktig. Jag har:

Storstädat sovrummet inkl rivit upp sängbottnarna ur sängramen och dammsugit ordentligt. Bäddat rent, tvättat överkastet, dammat, planterat om två sovrumsblommar.

Storstädat köket. Har bla klättrat omkring på diskbänken och skurat ovanpå köksskåpen. Diskat alla krukor som står däruppe (isch så fettiga dom var! ohmy.gif ) Torkat alla skåpluckor.

Storstädat badrummet från golv till tak.

Dammsugat och torkat alla golv i lägenheten.

Lagat kålpudding.

Nu har jag haft mitt söndagshemmaspa. Fotbad, fotfilning, dusch, kroppspeeling, ansiktspeeling, hårborttagning, hårinpackning, kroppsinsmörjning.

Just nu ligger jag på sängen med insmorda fötter och ansiktsmask och bara myser och känner mej nöjd!!!! rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif

Nån mer som mår gott efter dagen?

/Stina
askar
Jag mår gott dagen efter biggrin.gif

Imponerad är jag när jag ser allt du hunnit och orkat med.
Förstår att du känner dig nöjd. smile.gif
Alba
Vad går du på biggrin.gif

Kan du inte skicka lite av din överskottsenergi till mig.
stina
CITAT (Alba @ 22-10-2006, 20:16)
Vad går du på biggrin.gif

Kan du inte skicka lite av din överskottsenergi till mig.

Endorfiner! tongue.gif (se träningstråden...)

Nej, jag bara skojade!!! Jag brukar INTE vara så här städhurtig, det är därför jag var tvungen att skriva å berätta! rolleyes.gif
Rossi
Bra jobbat! Visst känns det skönt efteråt!

Vi steg upp klockan sju imorse och gick ut på golfbanan klockan åtta. Superhärligt golfväder!

Sen var vi och handlade och sen städade jag toaletten på nederplan. Därefter har vi rensat ogräs, svabbat av utemöblerna och ställt in dem i förrådet, rensat i förrådet etc.

Och så har vi lagat middag som bestod av lax + havtornssås.

Nu sitter vi och tar igen oss i soffan och ser på TV. Jag känner mig lite rastlös. Kanske skulle jag ta och stryka lite?

Tillägg: Jisses, jag glömde ju att min man tvättade fasaden på huset och garaget med högtryckstvätt för att få bort lite algbildning!
pejori
efter en sådan dag, känner man sig mer än nöjd..... wub.gif wub.gif
ha det så skönt under masken och njut länge av känslan wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon