Full version: mysigt med jul!
Slisan
Längtar verkligen till julen!
Ska bli underbart första julen i nya huset och med minstingen så pass stor att vi kan baka pepparkakor tillsammmans allihop.
Det viktiga är att man måste försöka göra det man själv vill och inte det man tror att andra förväntar av en...
netaave
CITAT (Slisan @ 23-10-2006, 17:39)
Längtar verkligen till julen!
Ska bli underbart första julen i nya huset och med minstingen så pass stor att vi kan baka pepparkakor tillsammmans allihop.
Det viktiga är att man måste försöka göra det man själv vill och inte det man tror att andra förväntar av en...

Där sa du något som var väldigt sant.
Gillan
CITAT (Slisan @ 23-10-2006, 17:39)
Längtar verkligen till julen!
Ska bli underbart första julen i nya huset och med minstingen så pass stor att vi kan baka pepparkakor tillsammmans allihop.
Det viktiga är att man måste försöka göra det man själv vill och inte det man tror att andra förväntar av en...

Instämmer av hela mitt hjärta smile.gif . Det är precis så de ska vara. Det är då det blir den där stämningn som vi alla strävar så hett efter. Och ingen behöver vara helt utsliten när det väl är julafton wub.gif smile.gif
Reserv
CITAT (Slisan @ 23-10-2006, 17:39)
Det viktiga är att man måste försöka göra det man själv vill och inte det man tror att andra förväntar av en...

Skulle jag göra det så skulle jag ställa in julen.....så det blir ännu en jul där jag gör allt jag inte vill och saknar stämning för huh.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 23-10-2006, 18:58)
CITAT (Slisan @ 23-10-2006, 17:39)

Det viktiga är att man måste försöka göra det man själv vill och inte det man tror att andra förväntar av en...

Skulle jag göra det så skulle jag ställa in julen.....så det blir ännu en jul där jag gör allt jag inte vill och saknar stämning för huh.gif

samma här sad.gif sad.gif
så jag hoppar över den iår också smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon