Sidor: 1, 2
Gillan
Efter det här inlägget från Hannele blir jag väldigt fundersam?
Och vill verkligen veta om det är så ni upplever det?
--------------------------------------------------------------------------------------
CITAT (Hannele @ 27-10-2006, 14:08)

De enda som gjort personliga påhopp idag, är du själv och Evgeni.
Ni två står för majoritetetn av personangreppen.
---------------------------------------------------------------------------------------

För det är inte så jag upplever mig själv. Men som sagt, konstruktiv kritik mottages gärna. Det är lite svårt att göra nåt åt en situation om man inte får veta vad det är som är fel. Inte sannt? unsure.gif wink.gif
Reserv
CITAT (Evgeni @ 27-10-2006, 14:32)
Efter det här inlägget från Hannele blir jag väldigt fundersam?
Och vill verkligen veta om det är så ni upplever det?
--------------------------------------------------------------------------------------
CITAT (Hannele @ 27-10-2006, 14:08)

De enda som gjort personliga påhopp idag, är du själv och Evgeni.
Ni två står för majoritetetn av personangreppen.
---------------------------------------------------------------------------------------

För det är inte så jag upplever mig själv. Men som sagt, konstruktiv kritik mottages gärna. Det är lite svårt att göra nåt åt en situation om man inte får veta vad det är som är fel. Inte sannt? unsure.gif wink.gif

Kan man få veta vilken tråd det kommer ifrån så man vet vem den tredje personen är också??
Betty
CITAT (Evgeni @ 27-10-2006, 14:32)
Efter det här inlägget från Hannele blir jag väldigt fundersam?
Och vill verkligen veta om det är så ni upplever det?
--------------------------------------------------------------------------------------
CITAT (Hannele @ 27-10-2006, 14:08)

De enda som gjort personliga påhopp idag, är du själv och Evgeni.  
Ni två står för majoritetetn av personangreppen.  
---------------------------------------------------------------------------------------

För det är inte så jag upplever mig själv. Men som sagt, konstruktiv kritik mottages gärna. Det är lite svårt att göra nåt åt en situation om man inte får veta vad det är som är fel. Inte sannt?  unsure.gif  wink.gif

Här har du en till som gärna vill veta hur jag uppfattas. Det var till mig som Hannele riktade det där inlägget.
AnitaO
Skrev nyss i den tråden:
"Jag tror ärligt talat att många är jäkligt trötta på detta eviga huggande"
Kanske är du en av dom?
Personligen orkar jag inte överhuvud taget svara på dessa ständiga provokationer från vissa personer.
Låt dom hålla på. Med lite tur tröttnar dom snart. rolleyes.gif

Du är en bra person Gillan. Står för vad du tycker, men respekterar andra.
Påhopp ägnar du dig inte åt heller. wub.gif
askar
Uppriktigt sagt så förstår jag inte beskyllningarna.
Inte är det väl så att om man inte håller med
så är man per automatik "påhoppare" unsure.gif
Gillan
CITAT (Reserv @ 27-10-2006, 14:34)
Kan man få veta vilken tråd det kommer ifrån så man vet vem den tredje personen är också??

Det kommer från tråden " Julomröstning ", Och som Betty redan sagt så var det henne och mig det gällde wub.gif
Reserv
CITAT (Evgeni @ 27-10-2006, 14:45)
CITAT (Reserv @ 27-10-2006, 14:34)

Kan man få veta vilken tråd det kommer ifrån så man vet vem den tredje personen är också??

Det kommer från tråden " Julomröstning ", Och som Betty redan sagt så var det henne och mig det gällde wub.gif

Okay, jag ska läsa tråden, men kan rent spontant säga att ingen av er brukar va´provokativ....trodde jag va´ensam om att få den benämningen rolleyes.gif Däremot så vet jag andra som på pin jävelskap som det verkar, försöker hetsa andra att tända till på alla cylindrar......försöker så mycket det går att bara skita i vederbörande. Personen är oftast inte ens värd att kommentera för det mesta huh.gif
Lady Hamilton
Nej! Evgeni Du är inte provokativ o inte heller tycker jag att Betty är det wub.gif
pejori
DU är inte provocativ det minsta Gillan smile.gif smile.gif
inte Betty heller, men det finns ett ypperligt uttryck som säger
"den som sa det h*n var det
när ytterlighetsmästarna och generaliseringens mästare är vaken, blir det sådanna påhopp....det är inget att hänga upp sig på wub.gif wub.gif

sjunger på en gammal slagdänga... för alla kan ju inte älska alla här i världen, i synnerhet så är det svårt att älska dej

och då menade jag inte dej gillan...eller betty heller för den delen laugh.gif
Bettson
Evgeni!

You are a lady........ i dess bästa bemärkelse wub.gif
Biggan_
Nej, jag förstår inte heller dessa beskyllningar! Tycker att både Gillan o Betty är reko och har aldrig uppfattat någon av er som provokativ, så de så!
Gillan
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga? Jag blir rörd av era svar, och glad naturligtvis wub.gif smile.gif

Jag fick en fråga förut dag, : om jag var ute efter att få sympati, genom att starta den här frågeställningen?!

Om det finns fler av er som har samma frågeställning, Kan jag bara svara:Nej! Skulle inte falla mig in. Det är så här jag tacklar problemen i IRL också. Tar tjuren vid hornen direkt, och försöker göra det bästa möjliga av den situation som uppstått. wub.gif

Den konstruktiva kritiken, har ännu inte inkommit rolleyes.gif tongue.gif
Magdis
Du är väl en av de minst provokativa människor jag stött på, Gillan. biggrin.gif Samma gäller Betty.
mulle
Jag har alltid beundrat dig för att du INTE gör personliga påhopp utan ger sakligt svar på tal med eleganta och roliga formuleringar!
wub.gif
Mulle
som f.ö. anser att det är jätteroligt när det hettar till lite i inläggen.
(Och det borde hon väl inte ha sagt, hon hukar sig redan!)
alle
Jag tycker att ni ska sluta tjafsa så mycket i all oändlighet. Om det kommer fula påhopp varför inte bara strunta i dom så tröttnar väl påhopparen till slut. Och jag däremot tycker inte om när det hettar till, påminner för mycket om gammal hederlig skolmobbing och ger mig magvärk!
Hannele
Det värsta man kan åstadkomma på Odla:

CITAT (Evgeni @ 27-10-2006, 11:14)
CITAT (Hannele @ 27-10-2006, 11:05)
CITAT (Gossen Ruda @ 27-10-2006, 10:39)
Jaha, då kan man nog göra en sammanfatting. Julfirarna tycks vara i stor majoritet
I sammanfattningen ingår nog också, att
julhatarna även avskyr födelsedagar, morsdagar, påsk, halloween... fredagsmys. ohmy.gif

Det var ta mig sjutton bland det värsta du kläck på flera dagar Hannele mad.gif.



CITAT (askar @ 27-10-2006, 14:45)
Uppriktigt sagt så förstår jag inte beskyllningarna.
Inte är det väl så att om man inte håller med
så är man per automatik "påhoppare" unsure.gif

Ja, det verkar så, alla ska tycka lika? ohmy.gif
Ophelia
Har faktiskt ingen aning om hur ni är. Nog kan ni, precis som jag och många andra, lägga in personliga påhopp. Det kallas för att vara mänsklig.

Jag skulle nog ljuga om jag skrev att jag absolut INTE ansåg att ni ALDRIG har skrivit ett personligt påhopp här. Lite personligt var det nog som ni skrev (efter ha läst inlägget i julgrejen). Ni är varken bättre eller sämre än andra.
Gillan
CITAT (Ophelia @ 28-10-2006, 05:34)
Har faktiskt ingen aning om hur ni är. Nog kan ni, precis som jag och många andra, lägga in personliga påhopp. Det kallas för att vara mänsklig.

Jag skulle nog ljuga om jag skrev att jag absolut INTE ansåg att ni ALDRIG har skrivit ett personligt påhopp här. Lite personligt var det nog som ni skrev (efter ha läst inlägget i julgrejen). Ni är varken bättre eller sämre än andra.

Det där kallar jag för diplomati av högsta rang Ophelia wub.gif smile.gif. Och jag håller med dig om att det inte finns några ofelbara personer här. Det vore ju ganska underligt.

Men så var det ju heller inte riktigt det du svarade på, som jag undrade? Men det var kanske jag som uttryckte mig diffust. Min fråga var : Är det så här jag upplevs? För om det skulle vara så, måste jag göra nåt åt det. Så vill jag inte ha det. För mig handlar det här inte om en specifik tråd, utan hur jag upplevs i det stora hela.
För mig handlar den här tråden om de här orden:

CITAT (Hannele @ 27-10-2006, 14:08)
Ni två står för majoritetetn av personangreppen. sad.gif



Och eftersom jag är lika mänsklig som alla andra, har jag ett behov av att få svar. Om svaren sen är positiva eller negativa, det får jag ta tag i, och arbeta vidare med.

Det handlar alltså inte om vem som är bra eller vem som är dålig, utan om jag är en av de två personer som står för majoriteten av personangreppen här på Odla. unsure.gif wink.gif. Det är tyvärr så jag tolkade de orden wub.gif
Ophelia
Aha...hmmm....då måste mitt svar bli...nä. Jag tror inte det. Spontant är min upplevelse inte det vare sig gällande dig eller Betty och det gäller då alla inlägg över tid. Ni är med i diskussioner som alla andra och ni precis som alla andra kan ju komma med inlägg men något så markant som att ni skulle vara i majoritet har jag då inte upplevt (och tänker inte räkna om detta stämmer).
Hannele
CITAT (Evgeni @ 28-10-2006, 07:06)
Och eftersom jag är lika mänsklig som alla andra, har jag ett behov av att få svar.

Du är inte ensam om att vara mänsklig - men några tror att man får säga vad som helst utan att man reagerar.
Du kanske inte var "värst" med påhoppen igår, men du som råkade börja och din mycket flitigare kompis hängde glatt på, blandade fullständigt sak och person och antydde en massa konstigheter, som inte ens sagts. Sorry, Evgeni, jag ska inte säga något mer till dej denna helg - om du också låter bli.
lilla mamma
jag har inte läst inlägget, men har fått min uppfattning under årens lopp.

Evgeni, mycket egensinnig (nget negativt) och tycker mycket om mycket

Hannele som tydligen svarade emot har enormt mycket tankar som ofta går stick i stäv mot vad Svensson tycker, positivt och negativt

varför ska ni ändra på er? Är det skarpa inlägg får man räkna med mothugg så är det bara. Man ska inte vara som alla andra det är väl därför forumet är levande

Och Betty har jag inte riktigt skapat mig en bild av. Inte glömd
Berith
CITAT (lilla mamma @ 28-10-2006, 11:56)
jag har inte läst inlägget, men har fått min uppfattning under årens lopp.
---
Hannele som tydligen svarade emot---

Hur kan man "under årens lopp" ha skaffat sej en uppfattning om ett ganska nyskrivet inlägg man inte läst? unsure.gif

CITAT (Hannele @ 27-10-2006, 11:05)
CITAT (Gossen Ruda @ 27-10-2006, 10:39)
Jaha, då kan man nog göra en sammanfatting. Julfirarna tycks vara i stor majoritet

I sammanfattningen ingår nog också, att
julhatarna även avskyr födelsedagar, morsdagar, påsk, halloween... fredagsmys. ohmy.gif
farbrorbarbro
Tycker att det är Hannele och Berith som är snabbast att hacka ned på andra på detta forum.
Har aldrig tolkat något som Betty eller Evgeni skrivit som personliga påhopp, däremot ofta från både Hannele och Berith.
Och ja, har tagit ett alias, tycker att det blivit populärt här på odla, så jag följer strömmen.....
Berith
CITAT (farbrorbarbro @ 28-10-2006, 12:18)
Tycker att det är Hannele och Berith som är snabbast att hacka ned på andra på detta forum.
Har aldrig tolkat något som Betty eller Evgeni skrivit som personliga påhopp, däremot ofta från både Hannele och Berith.
Och ja, har tagit ett alias, tycker att det blivit populärt här på odla, så jag följer strömmen.....

Synd att du inte öppet vågar stå för dina åsikter. unsure.gif Hade du gjort det hade jag gärna bemött dom.
Betty
CITAT (Hannele @ 28-10-2006, 10:11)
Du kanske inte var "värst" med påhoppen igår, men du som råkade börja och din mycket flitigare kompis hängde glatt på, blandade fullständigt sak och person och antydde en massa konstigheter, som inte ens sagts.

Men hallå Hannele! Om du går tillbaka till julomröstningstråden och tittar på mitt och Gillans inlägg, de står högst upp på sidan tre - båda är postade kl 11.14. Vi reagerade alltså båda två samtidigt på din i bådas vårt tycke märkliga sammanfattning.

Du refererar till mig i citatet ovan som Gillans "mycket flitigare kompis " - jag har ett namn - du får kalla mig för Betty.

Du säger att jag "antydde en massa konstigheter, som inte ens sagts. " - Nej Hannele - jag antydde ingenting - jag pratade klarspråk, läs mitt inlägg postat kl 12.15 en gång till.

Och du när du ändå har den tråden framme så läs mitt inlägg längst nere på sidan tre - och svara på frågan som jag ställde till dig.
pejori
CITAT (farbrorbarbro @ 28-10-2006, 12:18)
Tycker att det är Hannele och Berith som är snabbast att hacka ned på andra på detta forum.
Har aldrig tolkat något som Betty eller Evgeni skrivit som personliga påhopp, däremot ofta från både Hannele och Berith.
Och ja, har tagit ett alias, tycker att det blivit populärt här på odla, så jag följer strömmen.....

OM det är "personliga påhopp" att ha en avvikande åsikt, så är nog alla mer eller mindre "personliga påhoppare" här smile.gif smile.gif
kan man inte skilja på person och sak...eller inse att alla tycker olika, ska man inte skriva alls. smile.gif smile.gif
att inte hålla med, innebär inte att man är ovänner för livet, eller att den med avikande åsikt, är en mobbare...det är så i livet...alla tycker, utifrån sina erfarenheter....har inget med påhopp att göra smile.gif smile.gif

anser man sig "påhoppad" så fort någon skriver nått annat, ska man nöja sig med att bara LÄSA på odla rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif

du är välkommen som Farbrorbarbro också....och har rätt till en åsikt, vem du nu än är wub.gif wub.gif
malin72
CITAT (farbrorbarbro @ 28-10-2006, 12:18)
Och ja, har tagit ett alias, tycker att det blivit populärt här på odla, så jag följer strömmen.....

laugh.gif laugh.gif laugh.gif så nu blir nästa trådar att lösa mysteriet vem är farbrorbarbro rolleyes.gif
Ophelia
CITAT (farbrorbarbro @ 28-10-2006, 12:18)
Har aldrig tolkat något som Betty eller Evgeni skrivit som personliga påhopp, däremot ofta från både Hannele och Berith.

Det där var otroligt dumt skrivet. Du får ta det som ett påhopp, det bjuder jag på. Din tolkning är väl färgade av dina värderingar och din relation till nämnda personer.

De nämda personerna har sina sidor, både positiva och negativa sidor som vi alla har. Av de inlägg jag har sett är väl ingen perfekt och skulle vara bättre/sämre än någon annan.
askar
CITAT (malin72 @ 28-10-2006, 13:09)
CITAT (farbrorbarbro @ 28-10-2006, 12:18)

Och ja, har tagit ett alias, tycker att det blivit populärt här på odla, så jag följer strömmen.....

laugh.gif laugh.gif laugh.gif så nu blir nästa trådar att lösa mysteriet vem är farbrorbarbro rolleyes.gif

Mysteriet är löst Farbror Barbro laugh.gif
Leia
CITAT (askar @ 28-10-2006, 13:37)
CITAT (malin72 @ 28-10-2006, 13:09)
CITAT (farbrorbarbro @ 28-10-2006, 12:18)

Och ja, har tagit ett alias, tycker att det blivit populärt här på odla, så jag följer strömmen.....

laugh.gif laugh.gif laugh.gif så nu blir nästa trådar att lösa mysteriet vem är farbrorbarbro rolleyes.gif

Mysteriet är löst Farbror Barbro laugh.gif

Åh, farbror barbro!!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif Jösses vad jag saknar nilecity (visst var det så det hette?)

Ok då var det mysterit löst, men visst har det ploppat fram lite andra troll som man blir lite nyfiken på vilka de är (tex abbe, afrodite mfl)
Malvia
Sorry, men idag är jag riktigt taggig, så välj dina ord människa

--------------------
/Gillan
Leia
Gillan! är du både Malvia och Evgeni? unsure.gif
askar
CITAT (Leia @ 28-10-2006, 13:45)
Gillan! är du både Malvia och Evgeni? unsure.gif

Kollade på Malvias hemsida... nej det är inte Evgeni/Gillan.

Jag blev lite rädd, trodde salvan var riktad mot mig.
Usch... jag gillar inte hot sad.gif
Leia
CITAT (askar @ 28-10-2006, 13:49)
CITAT (Leia @ 28-10-2006, 13:45)
Gillan! är du både Malvia och Evgeni? unsure.gif

Kollade på Malvias hemsida... nej det är inte Evgeni/Gillan.

Ok, blev lite förvirrad av underskriften... Båda heter alltså "Gillan". smile.gif wub.gif
Reserv
CITAT (Leia @ 28-10-2006, 13:55)
CITAT (askar @ 28-10-2006, 13:49)
CITAT (Leia @ 28-10-2006, 13:45)
Gillan! är du både Malvia och Evgeni? unsure.gif

Kollade på Malvias hemsida... nej det är inte Evgeni/Gillan.

Ok, blev lite förvirrad av underskriften... Båda heter alltså "Gillan". smile.gif wub.gif

Hon har inte undertecknat med .../Gillan tidigare va´jag sett i alla fall... tongue.gif tror hon skämtade appropå nya alias för att våga säga sin mening, och för att slippa fortsatta påhopp av vissa personer rolleyes.gif
Ophelia
CITAT (Leia @ 28-10-2006, 13:42)
Åh, farbror barbro!!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif Jösses vad jag saknar nilecity (visst var det så det hette?)

Nile City är kult wub.gif wub.gif

Tur att det finns DVD att köpa biggrin.gif
AnitaO
Länken till NileCity var dagens höjdpunkt wub.gif
Nu ska jag frossa i gamla klipp och skratta laugh.gif
Hannele
CITAT (Reserv @ 28-10-2006, 13:59)
Hon har inte undertecknat med .../Gillan tidigare va´jag sett i alla fall... tongue.gif tror hon skämtade appropå nya alias för att våga säga sin mening, och för att slippa fortsatta påhopp av vissa personer rolleyes.gif

Det är inte hon som blev påhoppad - utan hon som hoppade på. sad.gif
Reserv
CITAT (Hannele @ 28-10-2006, 16:36)
CITAT (Reserv @ 28-10-2006, 13:59)
Hon har inte undertecknat med .../Gillan tidigare va´jag sett i alla fall... tongue.gif tror hon skämtade appropå nya alias för att våga säga sin mening, och för att slippa fortsatta påhopp av vissa personer rolleyes.gif

Det är inte hon som blev påhoppad - utan hon som hoppade på. sad.gif

Själv uppfattade jag och fler med mig att julhatarna vart påhoppade unsure.gif blink.gif visste inte att du tillhörde våran skara rolleyes.gif
Hannele
CITAT (farbrorbarbro @ 28-10-2006, 12:18)
Och ja, har tagit ett alias, tycker att det blivit populärt här på odla, så jag följer strömmen.....

Jag vågar i alla fall säga min åsikt - utan att byta nick varje kvart. Och du får leta med förstoringsglas, för att hitta mina "påhopp", de flesta är missuppfattningar av icke-läskunniga-odla.nu:are:

Massor av Odla:re har kommenterat även idag här: "Jag har inte läst..."
Men åsikt har de alla!! unsure.gif
Reserv
CITAT (Hannele @ 28-10-2006, 16:44)
CITAT (farbrorbarbro @ 28-10-2006, 12:18)
Och ja, har tagit ett alias, tycker att det blivit populärt här på odla, så jag följer strömmen.....

Jag vågar i alla fall säga min åsikt - utan att byta nick varje kvart. Och du får leta med förstoringsglas, för att hitta mina "påhopp", de flesta är missuppfattningar av icke-läskunniga-odla.nu:are:

Massor av Odla:re har kommenterat även idag här: "Jag har inte läst..."
Men åsikt har de alla!! unsure.gif

Tror inte att det är missuppfattningar....det är upp fattningar som några odlaiter har. Sen tvivlar jag starkt på att nån av alla odlaiterna är "icke-läskunniga". Bara för att inte alla håller med dig så är dom inte automatiskt dyslektiker eller har lätt för att missuppfatta dig, det är du som ser ner på andra, inte tvärtom.
Hannele
CITAT (Reserv @ 28-10-2006, 16:38)
Själv uppfattade jag och fler med mig att julhatarna vart påhoppade unsure.gif  :blink:

Du, Reserv, firar inte heller födelsedagar eller annat, du bekräftar min "tes". Om du kallar det för påhopp, så ok.
Nu är det 6 stycken julhatare, som även "avskyr födelsedagar, morsdagar, påsk, halloween..."??
Jag tycker det är intressant. Diskutera det fenomet - istället för att tjafsa om helt andra saker.

Känsligt det här ämnet? Låt bli att svara på omröstningar då. Låt bli att diskutera något..
Festa istället! smile.gif
Reserv
CITAT (Hannele @ 28-10-2006, 16:58)
CITAT (Reserv @ 28-10-2006, 16:38)
Själv uppfattade jag och fler med mig att julhatarna vart påhoppade unsure.gif  blink.gif

Du, Reserv, firar inte heller födelsedagar eller annat, du bekräftar min "tes". Om du kallar det för påhopp, så ok.
Nu är det 6 stycken julhatare, som även "avskyr födelsedagar, morsdagar, påsk, halloween..."??
Jag tycker det är intressant. Diskutera det fenomet - istället för att tjafsa om helt andra saker.

Känsligt det här ämnet? Låt bli att svara på omröstningar då. Låt bli att diskutera något..
Festa istället! smile.gif

Här har du dina missuppfattningar:

Du kallar Gossen Ruda för "den lille mannen"
Du anser inte Betty va´geografiskt kunnig som påtalar att både du och Åke bor i Göteborg.
Och du påstår att andra kört med påhopp blink.gif
citat:
Jag har inte ens nämnt den lille mannen.
Dessutom tycker jag att du, Betty, ska köpa en karta, vi har aldrig bott i samma stad.

De enda som gjort personliga påhopp idag, är du själv och Evgeni.
Ni två står för majoritetetn av personangreppen. slut citat.

Det är ett påhopp mot oss 6 som inte gillar julen att påstå att vi inte firar annat, påsken skiter jag i, midsommar är inget att fira, inte nyår heller. Men barnens födelsedagar firas här, det är det enda som är värt att fira anser jag. Och joo, julen firas här trots att jag avskyr den, för barnens skull. Vem har förresten utsett dig Hannele att bestämma över vilka som skulle få va´med i omröstningar och inte....alternativet fanns juh med i omröstningen.
pejori
CITAT (Hannele @ 28-10-2006, 16:44)
Och du får leta med förstoringsglas, för att hitta mina "påhopp", de flesta är missuppfattningar av icke-läskunniga-odla.nu:are:

Massor av Odla:re har kommenterat även idag här: "Jag har inte läst..."
Men åsikt har de alla!! unsure.gif

KAN det vara så, att du formulerar dej både klumpigt och okänsligt i dina komentarer?
att alla missuppfattar dej är kanske en liten vink om att se över hur du uttrycker dej i skrift. sleep.gif
Hannele
CITAT (Reserv @ 28-10-2006, 16:56)
CITAT (Hannele @ 28-10-2006, 16:44)

Massor av Odla:re har kommenterat även idag här: "Jag har inte läst..." Men åsikt har de alla!!  
unsure.gif
Bara för att inte alla håller med dig så är dom inte automatiskt dyslektiker eller har lätt för att missuppfatta dig, det är du som ser ner på andra, inte tvärtom.

Just det där, Reserv! Det kallar jag för påhopp; dina egna tillägg,
jag har aldrig någonsin sett ner på någon här - eller sagt att någon här är dyslektiker!! Inte ens tänkt så!!! mad.gif mad.gif

Vad du tänker om mej, blir inte automatisskt något som jag sagt!!
(På samma sätt la Betty och Evgeni ord i munnen på mej, som jag aldrig sagt!! Antydningar... mad.gif )
Betty
CITAT (Hannele @ 28-10-2006, 17:16)
(På samma sätt la Betty och Evgeni ord i munnen på mej, som jag aldrig sagt!! Antydningar... mad.gif )

Vilka ord la vi i din mun??
Betty
Inget svar på frågan... varför är jag inte förvånad...

Jag tycker det är illa att du slänger ur dig saker som du inte sen förklarar när jag frågar vad du menar.
Berith
Men allvarligt.... unsure.gif Tycker ni verkligen så illa om Hannele?
Hannele
CITAT (pejori @ 28-10-2006, 17:08)
att  alla missuppfattar dej är kanske en liten vink om att se över hur du uttrycker dej i skrift. sleep.gif

Du antyder väl inte, att jag kanske är dyslektiker, inte kan skriva tillräckligt bra för Odla?? unsure.gif
Alla missuppfattar mej inte, bara ca fem personer, alltid de samma.
Betty
CITAT (Berith @ 28-10-2006, 17:45)
Men allvarligt....  :unsure: Tycker ni verkligen så illa om Hannele?

Nej - men jag tycker att hon borde bemöda sig med att förklara vad hon menar när jag ställer en direkt fråga till henne. Hon säger att jag och Gillan har "lagt ord i hennes mun", jag vill veta vad hon menar mer exakt med det påståendet. Hon säger även att
CITAT
Ni två står för majoritetetn av personangreppen.
Har inte fått nån förklaring till det heller trots att jag både har frågat i den aktuella tråden och PM-at henne.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon