Full version: Omröstning
Gillan
Jag försöker att göra en omröstning, men trots att jag fyllt i flera svarsalternativ, så får jag till svar att " du måste fylla i minst två svarsalternativ ", men det har jag ju gjort! Är det nån som förstår vad jag gör för fel? wink.gif

Jag har inte provat förr, men det skulle vara kul och testa wub.gif
Gillan
34:a syningar, och ingen som vet unsure.gif

Ja, vad ska man säga, mer än tack för hjälpen unsure.gif

Ja,ja, sov gott med er, det ska i alla fall jag göra nu smile.gif
Gossen Ruda
Brukar inte vara något problem. Du skriver dom olika alternativen i översta rutan och så kanske nån kommentar i nedersta rutan. Ett röstningsalternativ per rad med enter emellan.
Hannele
Skriv så här i den tomma rutan, ett alternativ per rad:

Jag tycker om glas
Jag tycker inte om glas
Vet ej
Vad är glass?


Du kan alltid Förhandsgranska innan du skickar i väg.
Gillan
CITAT (Gossen Ruda @ 02-11-2006, 22:21)
Brukar inte vara något problem. Du skriver dom olika alternativen i översta rutan och så kanske nån kommentar i nedersta rutan. Ett röstningsalternativ per rad med enter emellan.

Men varför får jag då det här svaret?

Följande fel hittades:
--------------------------------------------------------------------------------
En omröstning är ett val mellan flera alternativ, du måste ange minst två alternativ för att det ska finnas något att välja på .

Det har jag ju gjort! Och jag har gjort mellanslag!
Piccante
Jag testade att göra en omröstning i testforumet (men jag postade aldrig så man kan inte se den, förhandsgranskade bara).
Jag fick felmedelande för att jag glömde skriva en fråga i textrutan men jag fick inte samma felmedelande som du?

Skrev du svarsalternativen i den övre textrutan? med ett alternativ / rad så borde det funka. Kan inte komma på vilket fel du gör blink.gif
Gillan
Nej, jag fattar inte heller. Men nu går jag och lägger mig. Jag försöker i morgon igen.

Tack för att ni försökte i alla fall wub.gif
Biggan_
Jag provade också i testforumet och det var inga problem.
Ett alternativ per rad, alltså enter, inte mellanslag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon