Full version: Tidningsvanor?
Gillan
Ja, precis som rubriken säger, är jag nyfiken på vilka tidningar ni läser. Och om ni läser den/dem, gör ni det sittande vid köksbordet eller framför datorn?

Har ni nån tidning som ni läser i sin helhet på nätet?Och om ni läser, varför är det viktigt för just dig att du gör det?

Själv läser jag NWT varje morgon på nätet. Vilket jag gjorde vid köksbordet förut, tillsammans med frukosten.Men det var innan jag fick Bredband det rolleyes.gif . SVD har jag på START-sidan. Och Aftonbladet läser jag när jag får lust på lite oseriöst svammel eller skvaller. Ja,ja, ta nu inte det personligt. Det är bara min egen personliga reflektion.

Det ska bli intressant och se vad som händer när jag skickar iväg det här?
Speciellt eftersom jag inte klarade av att gå och lägga mig utan att försöka eeeeen gång till wink.gif laugh.gif . Såg ni det skrattet, då fungerade det rolleyes.gif

OBS! Det är mycket möjligt att den här frågan redan varit uppe, och då ber jag om ursäkt för det wub.gif
Gillan
Som ni ser så gick det inte bra sad.gif

Det hade varit bättre om jag gått och lagt mig, som jag sa att jag skulle tongue.gif laugh.gif laugh.gif
Tezzla
CITAT (Evgeni @ 03-11-2006, 00:28)
Som ni ser så gick det inte bra sad.gif

Det hade varit bättre om jag gått och lagt mig, som jag sa att jag skulle tongue.gif laugh.gif laugh.gif

Jag röstar i alla fall på alternativ ett laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Gurkan
Det första svarsalternativet i omröstningen var ganska omfattande ... lite svårsvarat ! smile.gif

Prova att redigera omröstningsalternativen lite så blir det nog fler som röstar ...

..................

Jag läser ingen papperstidning regelbundet, ibland Sydsvenskan på jobbet annars mest DN på nätet. Jag är ingen "frukostmänniska" och på kvällen känns tidningen lite "gammal" ... lite dn.se på lunchen passar mig bra.

Bläddrar igenom Metro om jag åker buss eller tåg.
Biggan_
Du får nog prova igen Evgeni!
Enter mellan varje alternativ!
På det igen!
wub.gif wub.gif wub.gif
Gillan
Ja, jag skrattar så jag tjuter, samtidigt som jag blir satans så sur laugh.gif laugh.gif

Jag hade ju bestämt mig för snarkofagen för en time sen, och jag är inte ens halvvägs än blink.gif .

Jag tänker inte göra nåt åt detta förrän i morgon, så det så rolleyes.gif , bara så ni vet rolleyes.gif wub.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (Evgeni @ 03-11-2006, 00:40)
Ja, jag skrattar så jag tjuter, samtidigt som jag blir satans så sur laugh.gif laugh.gif

Jag hade ju bestämt mig för snarkofagen för en time sen, och jag är inte ens halvvägs än blink.gif .

Jag tänker inte göra nåt åt detta förrän i morgon, så det så rolleyes.gif , bara så ni vet rolleyes.gif wub.gif laugh.gif

Väntar med spänning! biggrin.gif laugh.gif wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon