Margaretha
Det är väl inte tillåtet. Hur meddelar man den som ansvarar för Odla? sad.gif
LadyG
CITAT (Margaretha @ 03-11-2006, 23:04)
Det är väl inte tillåtet. Hur meddelar man den som ansvarar för Odla? sad.gif

Göran Carlsson
gc@odla.nu
Redaktör & Ansvarig utgivare

Det är bara att maila smile.gif
pejori
finns i support också sad.gif sad.gif
Sollan
Verkar inte vara rekam, utan länkar till Google. Förmodligen någon snorgärs som ska göra sig lustig. Finns dessutom i fler avdelningar.
Biggan_
...och i pallkrage-och trädgårdsbygge med ohmy.gif
Margaretha
Har bett forumansvarig att titta på det i alla fall. Vad det nu än är. Tack för hjälpen!
malin72
men ohmy.gif den sprider sig....hm undrar vad det är men jag vill inte öppna tros virus skydd och allt man har wink.gif
Ciczi
Verkar ju vara högst märkligt. Avvaktar gärna svar från Ingemar eller Göran.

mvh Ciczi
herkules
dessa trådar poppar också upp på ett hundforum jag besöker - man ska INTE klicka på någon länk om det finns sådana i tråden, virus kan spridas.
Margaretha
CITAT (herkules @ 04-11-2006, 09:47)
dessa trådar poppar också upp på ett hundforum jag besöker - man ska INTE klicka på någon länk om det finns sådana i tråden, virus kan spridas.

Misstänkte det. Har inte vågat öppna något av dem. Ser just att de finns kvar i alla fall. sad.gif
Castea
Klickade inte på några av länkarna. Klickade dock på själva inlägget, och hade sedan fullt med trojaner i datorn. wacko.gif Vet inte om det kom från detta, vet inte om det är möjligt att smittas på så vis, men lägger en varning ändå.
LadyG
Jag kollade också posten i recept (dock inte länkarna) och efter din varning gjorde jag en "full system scan" utan att hitta något alls, så trojanerna kommer någon annanstas ifrån.
pejori
CITAT (LadyG @ 04-11-2006, 15:22)
Jag kollade också posten i recept (dock inte länkarna) och efter din varning gjorde jag en "full system scan" utan att hitta något alls, så trojanerna kommer någon annanstas ifrån.

har också kollat den och öppnat en av länkarna ohmy.gif
kört spyboth och full scan...ingenting wub.gif wub.gif
LadyG
CITAT (pejori @ 04-11-2006, 16:40)
CITAT (LadyG @ 04-11-2006, 15:22)
Jag kollade också posten i recept (dock inte länkarna) och efter din varning gjorde jag en "full system scan" utan att hitta något alls, så trojanerna kommer någon annanstas ifrån.

har också kollat den och öppnat en av länkarna ohmy.gif
kört spyboth och full scan...ingenting wub.gif wub.gif

Jag tror det var Ingemar som tog bort de flesta men jag tror det finns någon otäcking kvar, fast nu när vi är förvarnade är det ju ingen fara.

Det är bara "mindless spam" antar jag, reklam för något syfte jag inte bryr mig om. Inget att bry sig om.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon