Full version: Ett klick för skogen
askar
Ville bara påminna ifall kanske någon har tappat eller glömt bort länken. smile.gif

Ett klick för skogen
marskattan
jag har haft den sidan som startsida hur länge som helst nu och tycker det är kanon.

Däremot tycker jag det är konstigt att dom fortsätter köra klicket trots att dom inte har någon skog som pengarna kan gå till.

Tillägg: Ville bara för tydlighetens skull lägga till att jag tycker klicket fortfarande ska vara kvar och fungerande. Jag blir mer förvånad över att det verkar vara svårt att hitta skog att köpa.
Farmor
Nu har jag klickat, för vem vill inte ha kvar gammelskogen.

Det är ju så fult med alla dessa kalhyggen som ser ut som naturkatastrofer. Jag förstår ju att man måste ha timmer, men måste man ta ner alla träd på en och samma gång på samma plats? Men det handlar ju om pengar i vanlig ordning förståss. Suck!
Gillan
Tack för påminnelsen Agneta. I ärlighetens namn var det alldeles för länge sedan jag var inne och klickade wub.gif
Floppy
Det första jag gör när jag ska 'ut' på nätet är att klicka...har den dock inte som starsida...där vill jag ha eniro...men jag klickar varje dag... wub.gif
kristerh
har den som en av mina favoriter, o klickar lite då och då
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon