Full version: Hur tillkom Odla
Alba
Jag brukar fundera över hur Odla egentligen startade. Lite historia alltså kring Odla.
Många har varit med länge och kan säkert berätta mer.
Alexander-VG-zon3
http://www.odla.nu/info.shtml
här är lite om du inte redn aläst
Åsa, mälardalen zon 2
Har varit med sedan -99 tror jag det var, och då hade vi ett annat forum det här forumet startade ju 2002.
Gillan
Jag är precis lika nyfiken som Alba, om hur det startade, och hur det utvecklades wub.gif . Så om det är nån av er som är riktigt " gamla " här, och har lust och ork att berätta för oss nya, skulle i alla fall jag bli jätteglad wub.gif . Det har jag funderat på ända sen jag reistrerade mig, för så där 16 månader sen wub.gif smile.gif

Och det gör inte ett dugg om ni är fler som berättar. Det blir bara mer spännande då.


Ditt svar Åsa, var ju inte direkt uttömmande, om jag får säga så wink.gif laugh.gif laugh.gif
Betty
CITAT (Alba @ 10-11-2006, 20:27)
Jag brukar fundera över hur Odla egentligen startade. Lite historia alltså kring Odla.
Många har varit med länge och kan säkert berätta mer.

Bästa svaren får du nog om du frågar Göran eller Ingemar smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon